שני תכשיטים שיחברו אותך ליהדות

גורמט

תוֹכֶן הָעִניָנִים

היהדות, היא עולם שלם ומופלא, מלא בספרים עבי כרס, הגות עמוקה וחדשנות מבריקה.

לעיתים רבות, קבוצות רבות של אנשים ביהדות, אשר אינם מחוברים להלכה, למצוות וליהדות בצורה רציפה ויום יומית, מחפשים גם הם חיבור עוצמתי

ליהדות.

כזה, שלא רק שישמר את הקשר שלהם עם היהדות, אלא יעצב אותו, יוסיף לו, יעמיק ואתו ויעשיר אותו.

לחלופין, ישנם יהודים דתיים רבים, ששמורים מצוות ותורה בצורה קבועה ורציפה, אך גם הם מחפשים דרך או צורה לשלב את עולם הספרים היהודי והתורה בצורה חזקה ועמוקה יותר עם חיי היום יום שלהם. בצורה כזו, שלא משנה לאן ילכו או באיזו עבודה יעבדו, הם ירגישו את משמעותו האדירה של הפסוק: "שוויתי ה' לנגדי תמיד".

בדיוק לשם כך, פותחה טכנולוגיה חדשנית, שנכנסה בתקופה האחרונה לעולם התכשיטנות. אותה טכנולוגיה נקראת: "ננו תנ"ך". אודות טכנולוגיה זו, נסביר במאמר זה ונציג מספר תכשיטים שממשים את החיבור הזה.

 

המוצר הראשון- שרשרת מגן דוד

באמצעות טכנולוגיה מדהימה, המאפשרת "לכווץ" את כל התנ"ך, פשוטו כמשמעו לשבב קטן, פותח לאחרונה תכשיט ייעודי בצורה של שרשרת מגן דוד.

התליון מתאים במיוחד לנשים ונערות. את התליון ניתן להעניק לנערה המגיעה לטקס בת המצווה, בו היא חווה את המעבר לגיל המצוות ו"קושרת" את עצמה לדורות הקודמים. אין מתנה יותר מתאימה מסמל ה"מגן דוד" שליווה את היהדות מהעת העתיקה, לאורך ההיסטוריה, שעל גביו מודפסים כל עשרים וארבעת הספרים של ספר הספרים היהודי.

מגן הדוד כולל שרשרת ותליון שאת צבעם ניתן לבחור. הננו תנ"ך מחובר בצורה של שיבוץ ולא בצורה של הדבקה, ולכן הוא מוגן בפני נפילות ובפני חשיפה למים. עלות של תכשיט כזה היא באזור חמש מאות שבעים שקלים.

 

המוצר השני- תליון עם קריאת שמע

מאז ומתמיד, קריאת שמע נחשבה כאחד הפסוקים החשובים ביותר בעולם היהדות. ביהדות, קוראים קריאת שמע פעמיים ביום, שחרית וערבית, ואף מוסיפים עוד קריאה מעל המיטה.

בנוסף, קריאת שמע מבטאת את הצהרתו של היהודי כי הוא מקבל על עצמו עול מלכות שמיים, על אף המצבים הקשים אליהם הוא נקלע, ללא פקפוק וללא היסוס. מאות אלפי יהודים לאורך ההיסטוריה, בפוגרומים, פרעות ועינויים, זעקו את הפסוק המקודש בעיניים יוקדות. כך, שלפסוק זה משמעות אדירה.

לכן, תכשיט נוסף שיחבר את העונד אותו ליהדות, הוא תליון עדין ועגול, עליו חרוטה כל קריאת שמע, ובמרכזו של אותו תליון משובץ ננו תנ"ך במסגרת של פרח האהבה עם שלושה עשר עלי הכותרת שלו.

כך, בענידתו של התליון, יזדהה העונד עם הפסוקים העוצמתיים של קריאת שמע בשילוב עם פסוקי התנ"ך.

 

לסיכום

רכשו את התכשיטים המנויים לעיל, וצקו לעצמכם משמעות עמוקה ואדירה שתלווה אתכם לאורך כל ענידת התכשיט.

 

סמל