3 תכשיטים למתנה לבת מצווה שישארו לכל החיים

טבעת

תוֹכֶן הָעִניָנִים

בת מצווה היא אחד האירועים המרגשים בחייה של מתבגרת צעירה, זהו עוד צעד משמעותי בהתבגרות וכניסתה לגיל ההתבגרות והנעורים. הבת מצווה היא הזדמנות של כל נערה לחגוג בדרך שמתאימה לה ולכם המשפחה והחברים שלה להביע אהבה וחיבור אליה. איך עושים זאת?

 

מתנות לבת מצווה

מתנות לבת מצווה יכולות להיות משמעותיות מאוד, ישנן בחורות רבות שעונדות את אותם התכשיטים שקיבלו בתור נערות במשך שנים אם זה מתנה חדשה או ירושה משפחתית. תוכלו למצוא מבחר של תכשיטים לנערות שיהיו עדינים ונעימים אך גם יישארו מתאימים לשנים לאחר מכן.

 

תכשיט בעיצוב אישי

תכשיט בעיצוב אישי הוא מתנה מקסימה ומיוחדת שכל נערת בת מצווה לתשמח לקבל, תכשיט בעיצוב אישי יכול להיות יותר משמעותי מתכשיט יפה אחר, את העיצוב האישי תוכלו להתאים לפי אופי כלת השמחה. על פי אופיה, תחביב שלה, אהבה גדולה בחייה כמו ריקוד, בעלי חיים, ים, יצירה ועוד… בנוסף תוכלו לשבץ או למצוא אבן בצבע האהוב עליה.

 

תליון

אם אתם לא מעוניינים בעיצוב אישי תוכלו למצוא מגוון רחב של תליונים שונים שיוכלו להתאים לאופי ולסגנון שאתם מחפשים, מעבר לתליונים בצורות שפירטנו קודם תוכלו למצוא תליונים בעלי משמעות סמלית כמו מצפן כסמל למציאת הדרך הנכונה, תליון בצורת לב עם הקדשה, תליון עם השם של נערת בת המצווה.

 

עגילים

עגילים הם גם תכשיט נהדר למתנה עבור נערת בת מצווה כיוון שהם מאוד שימושיים, כדאי לבחור עגילים שמתאימים לענידה בכל יום – הם יכולים להיות צמודים לחלוטין או חישוקים קטנים. עגילים שמתאימים ליום יום יהיו מתנה שתישאר איתה כל יום ובעצם כך תוכלו להישאר איתה לכל מקום שתלך במובן מסוים. במקרים האלה כדאי לבחור עגילים שהיופי שלהם טמון בפשטות ולא באבנים ענקיות או בגודל עצום.

 

צמידים

צמיד צ'ארם הוא מתנה עתיקת יומין עוד מימיי מצרים העתיקה, הצמיד הוא התכשיט בעל המשמעות הגדולה ביותר כיוון שניתן להמשיך ולקשט אותו בתליונים קטנים שמסמלים אנרגיות, סגולות כמו סמל המזל, אבן הלידה, אבן מקצוע, אותיות ועוד. צמיד צ'ארם יכולה להיות מתנה מקסימה כיוון שאותה הנערה תוכל להמשיך לקשט אותה במהלך חייה על פי ההתקדמות ותחומי העניין שיגיעו בכל רגע.

 

איך תדעו מה היא אוהבת?

כדי שהמתנה תהיה משמעותית באמת הנערה החוגגת חייבת לאהוב ולהתחבר אל התכשיט, יותר חשוב שהיא תאהב ותהנה ממנו מאשר ההפתעה ולכן אם אינכם בטוחים בטעם ובמה היא תאהב תוכלו לקחת אותה ולעשות מהבחירה של התכשיט עוד יום כיף ומשמעותי עבור הקשר בינכם.

 

לסיכום

מתנה לבת מצווה יכולה להיות הרבה יותר מסתם חומריות אלא סמל אמיתי שיילך עם הנערה השמחה בזמן המעבר שלה מילדות לבגרות ולהמשיך לסמל עבורה את התקופה הזו שנים אחר כך.

שרשרת