תיקי נסיעות מעוצבים לחופשה הבאה שלך

תיק לטיולים

תוֹכֶן הָעִניָנִים

אמנם ניתן להשתמש ברוב התיקים לצורך נסיעות, אך לא כולם מתאימים למטרת הנסיעה, ובמיוחד לנסיעות שכוללות טיסה.

זה הופך את בחירת תיק הנסיעות הנכון לדבר קריטי.

התיק הנכון ייתן לכם את החופש לטייל מבלי לדאוג לנוחות או לבטיחות החפצים שלכם.

 

למה לבחור את תיק הנסיעות הנכון?

סוג תיק הנסיעות שתטיילו איתו, בהרבה מובנים, יקבע את איכות הטיול שלכם. לפיכך, לא ניתן להדגיש יותר מדי את חשיבות בחירת סוג התיק הנכון. התיק הנכון יאפשר לכם לשאת את כל הדברים החשובים שלכם, ולגשת אליהם בקלות ובמהירות. בנוסף, הפרטיות והבטיחות של הפריטים שלכם יהיו מובטחות. לכן, כשאתם עוברים על הרשימה שלנו, חשוב להכיר את כל הסוגים והמאפיינים שלהם.

 

תיקי גב

בדיוק כפי שהשם מרמז, תיק גב נישא על הגב. בדרך כלל יש לו שתי רצועות כתף והוא מספיק גדול לארוז מספיק פריטים לטיול קצר. בחלק מתיקי הגב יש חגורות ירך מרופדות המסייעות בהעברת המשקל מהכתפיים אל הירכיים. בדרך זו, הכתפיים שלכם לא יתאמצו הרבה גם אם אתם נושאים מטען כבד.

בהשוואה לסוגים אחרים של תיקי נסיעות, תיקי הגב קומפקטיים יותר. הם אידיאליים למי שרוצה לעשות טיולי יום. מכיוון שהם אינם גדולים כמו תיקי נסיעות אחרים, אתם מוגבלים בכמותה דברים שאתם יכולים לשאת. עם זאת, חלקם יכולים לשאת משקל של עד 22 ק"ג. לתיקי גב יש תאים רבים שמקלים על ארגון החפצים שלכם. יש תא ראשי שבו אתם יכולים לאחסן את רוב הפריטים שלכם. אתה יכול גם למצוא תאים קטנים יותר בתוך התא הראשי לשמירה על דברים כגון מחשב נייד, טאבלט ומחברות.

 

צ'ימידן

צ'ימידן הוא לרוב תיק ארוך ומלבני בעל רוכסנים ורצועות חזקות לסחיבה. יש לו תא אמצעי גדול וניתן לסווג אותו בקטגוריה של תיקים לנסיעות ארוכות. רוב הצ'ימידנים נעים בין 70 ל-80 סנטימטרים באורכם. החלל בפנים משתנה גם הוא מבחינת הליטרים – ישנם שיכולים להכיל 80 ליטר, וכאלו שיכולים להכיל אפילו 100 ליטרים.

החלק הפנימי של כמה מהתיקים מסוג זה מופרד לתאים כדי לאפשר לכם לארגן את הפריטים שלכם בצורה נוחה יותר. לחלקם יש כיסי רשת פנימיים שיכולים להתאים לפריטים נוספים. כיסים אלה טובים לשמירה על פריטים קטנים שעלולים ללכת לאיבוד כאשר הם מעורבבים עם אחרים.

 

מזוודה

הבחירה המועדפת על רוב האנשים לטיול בחו"ל, עם גלגלים בבסיס וידית נשלפת המאפשרת לגלגל את התיק בקלות. זה הופך את המזוודה לנוחה למדי מכיוון שאינכם צריכים לשאת את המשקל בעצמכם.

ניתן לשאת אותם למטוס מבלי לשלוח אותן, במידה והן בגודל מתאים. לרוב המזוודות יש צדדים קשיחים. זה הופך אותן לחסינות ועמידות יותר בפני מזג אוויר בהשוואה לסוגים אחרים של תיקי נסיעות. הן גם קשות יותר לשבירה או לגרימת נזק.

למידע על תיקים נוספים – https://www.laborsa.co.il

 

דרכונים