שרשרת יהלומים שחורים לגבר 

תוֹכֶן הָעִניָנִים

כשחושבים על תכשיטים, הקישור ביניהם לבין גברים אינו אינטואיטיבי בדרך כלל. תכשיטים מצטיירים לרוב כאביזרים נשיים, אך זה ממש לא חייב להיות כך. כאן תוכלו לקבל רעיונות לתכשיטים לגברים הקיימים היום בשוק שיוכלו לשדרג את המראה של כל אחד.

 

עולם התכשיטים לא שייך רק לנשים

שלטי חוצות ואתרי אינטרנט מציגים כיום פרסומות לחנויות תכשיטים ובהם כמעט תמיד מופיעה אישה שעונדת טבעות, צמידים שרשראות או עגילים. למרות שנראה ששוק התכשיטים שייך לנשים, עוד משחר ההיסטוריה המצב לא היה כך. ראשי שבטים, מלכים ובני אצולה התהדרו תמיד בתכשיטים רבים שהעידו על מעמדם הגבוה ועד היום עולם התכשיטים פונה גם לגברים.

בכל חנות תכשיטים תוכלו למצוא קולקציות רבות שעוצבו במיוחד עבור גברים ונועדו להחמיא ולהדגיש את גבריותם. היכרות עם מבחר האפשרויות לרכישת תכשיטים עבור גברים תוכל לשדרג את הלוק שלכם ולגרום לכם להיראות אלגנטיים ובעלי טעם טוב.  

 

אילו סוגי תכשיטים לגברים קיימים בשוק?

כמעט כל סוג תכשיט שמופיע בקופסת התכשיטים הנשית יימצא גם בקולקציות תכשיטים לגברים, אך בסגנון שונה שמותאם יותר למראה הגברי. הנה כמה דוגמאות לתכשיטים מיוחדים לגברים שנחשבים למחמיאים במיוחד: 

 

טבעות לגבר

חוץ מטבעת נישואין המוכרת יותר גם עבור גברים, ישנן טבעות רבות שמעוצבות במיוחד לגברים. טבעות אלה יהיו בדרך כלל רחבות יותר מאלו העונדות נשים ובעלות נוכחות חזקה יותר, וגבר שיסתובב עם טבעות כאלה ייראה מתוחכם, אלגנטי ויעורר כבוד והערכה. ישנם עיצובי טבעות לגברים בסגנונות רבים, מחומרים שונים ועם דוגמאות מגוונות.

 

שרשרת יהלומים שחורים לגבר

מדובר בשרשרת העשויה אך ורק מיהלומים שצבעם שחור המושחלים זה לצד זה. לרוב שרשרת יהלומים שחורים לגבר תהיה קצרה יחסית וקרובה לקו הצוואר, בכדי שתבליט את עצמות הבריח אשר נחשבות לחלק מחמיא בגוף הגברי. בעקבות צבעה הכהה והדרמטי, שרשרת יהלומים שחורים לגבר משדרת מראה הרפתקני ואמיץ ומחדירה רוח נעורים בגבר שעונד אותה. 

 

צמידים לגברים

עבור בחורים צעירים יותר או אף נערים, צמידים ליד או לרגל שעוצבו לגברים יהיו מתאימים במיוחד. צמידים משדרים קלילות ורוחניות ומוסיפים למראה של גברים צעירים אקזוטיות. צמידים כאלה יכולים להיראות כמזכרת שנלקחה ממסעות במדינות רחוקות בהן טייל הגבר העונד אותם. 

 

מה הסגנון שמתאים לכם?

לפני שתלכו לחנות התכשיטים הקרובה לבחור לכם תכשיט חדש וגברי משלכם, נסו לחשוב מה התדמית שהייתם רוצים לשדר בעזרת התכשיט שתקנו. כשתגיעו לחנות, התייעצו עם המוכרים בנוגע למראה שהייתם מעוניינים ליצור והם יציעו לכם בהתאם את התכשיטים העונים בצורה הטובה ביותר לחזון שלכם. מומלץ להגיע לחנות לבושים בבגדים המייצגים בצורה טובה את מלתחת הבגדים שלכם, בכדי לוודא שהתכשיט שתקנו יתאים למה שאתם לובשים בדרך כלל. תהיו בטוחים שאחרי שתרכשו את התכשיט הגברי החדש שלכם, אנשים לא יפסיקו להחמיא לכם.