שלוש שרשראות קלאסיות ליום יום

תליון

תוֹכֶן הָעִניָנִים

כולנו מחפשים את השרשרת האחת שאותה נענוד מדי יום, שתעניק לנו תחושה של חן וקלאס ושתתאים לכל בגד, שתלווה אותנו לעבודה וללימודים ותמיד תהיה איתנו. בג.ר.א.ס אנו יוצרים תכשיטים מיוחדים, ישראליים ואותנתים ויוצרים עבורכם אמנות פורצת דרך בעבודת יד. במאמר זה נסקור שלוש שרשראות קלאסיות ליום יום כדי שכל אחד ואחת מכם תוכלו לחוש יצירתיים ומיוחדים בדיוק כמו שאתם.

 

תכשיטי ג.ר.אס.

ג.ר.א.ס התחילה את דרכה מחדרון בחיפה בשלהי שנות השמונים ועם השנים גדלה וצמחה והפכה לרשת המזוהה ביותר עם יצירתיות ישראלית אותנטית. ג.ר.א.ס. מעניקה בית גידול חם ותומך ליוצרים ויוצרות צעירים ומקפידה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר. החנויות שלנו פרושות בכל רחבי הארץ וניתן לרכוש את התכשיטים המיוחדים שלנו גם באתר האונליין ולהזמין לעצמכם ולאהובכם מתנות של אמנות ישראלית מקורית.

 

שלוש שרשראות קלאסיות ליום יום.

כשאנו מחפשים שרשרת שתלווה אותנו לאורך כל היום, שתעניק לנו תחושה של חן ושל קלאס ותשתלב היטב עם כל בגד, אנו צריכים שרשרת קלאסית שתתאים לאופי הייחודי שלנו ותיצור חיבור בין הטעם האישי לבין מה שנרצה להבליט כחלק מן האישיות שלנו. לדוגמא, שרשרת מגן דוד מעוטרת ביהלומים תביע את החיבור שלנו לעם ישראל בטעם יוקרתי. להלן עוד שלוש שרשראות קלאסיות ליום יום במיוחד בשבילכם:

 

אם יש לך שמש בליבך

לכל המתעוררים עם הזריחה זוהרים ורעננים כמו קרן שמש, במיוחד בשבילכם עיצבנו שרשרת שמש משובצת יהלומים וזהב 14 קראט, כדי שתמיד תאירו לכולם.

 

הם היו האוהבים הצעירים

רוצים לבטא את אהבתכם? במיוחד לנאהבים שביניכם שרשרת חוליות זהב ויהלומים כדי להראות שאתם רק חוליה אחת בשרשרת האהבה.

 

אמא יקרה לי 

אין דבר מהנה יותר מלענוד שרשרת המייצגת את הילדים שלנו. תליוני הילדים ( בן או בת ) העשויים זהב לבן, ורוד וצהוב יעניקו לך מזכרת תמידית לשאת על לוח הלב שלך.

 

היכן ניתן למצוא?

ג.ר.א.ס מפעילה עשרות סניפים בצפון, במרכז, בדרום ובירושלים ובכל אחד מהם ניתן למצוא שרשראות, צמידים, טבעות ועגילים במחירים מדהימים אשר יעניקו לכם מראה אותנתי, ישראלי, חד פעמי. כל התכשיטים שלנו מיוצרים בעבודת יד על ידי אמנים צעירים וצעירים ברוחם אשר מבטאים את עולמם היצירתי ברוח וחומר. ניתן למצוא אצלנו מוטיבים יהודיים, קלאסיים, מודרנים ומן הטבע כדי שכל אחד ואחת מכם יוכלו למצוא את הטעם האישי שלהם.

 

לסיכום

ג.ר.א.ס. הינה חברת התכשיטים המוכרת והמובילה בארץ לאמנות ישראלית פורצת דרך, ג.ר.א.ס לקחה על עצמה לתמוך ביוצרים ישראלים צעירים ולטפח אותם, להביא לכם את התכשיטים האיכותיים והאותנתיים ביותר בלי פשרות ובמחירים נוחים. את התכשיטים המיוחדים שלנו תוכלו למצוא באתר חנות האונליין שלנו ובכל אחד מעשרות הסניפים הפרושים בארץ.

שרשרת