3 רעיונות יצירתיים להזמנה לחתונה

הזמנה מעוצבת

תוֹכֶן הָעִניָנִים

בכל הנוגע לארגון החתונה, זוגות רבים מוצאים את עצמם מנסים למצוא דרכים שונות ומשונות לייחד את החתונה שלהם וליצוק יצירתיות לתהליך וחוויית האורחים.

השלב הראשון בכל חתונה, הוא הרי הזמנה לחתונה.

במאמר הבא ריכזנו עבורכם מספר רעיונות יצירתיים שיהפכו את ההזמנה לחתונה שלכם למיוחדת ומקורית.

אנחנו שואפים להתחתן רק פעם אחת במהלך חיינו, ועל כן רבים משקיעים מחשבה יתרה וניסיון למציאת פתרונות יצירתיים בארגון האירוע החשוב ביותר בחיינו.

המטרה המשותפת של כל זוג צעיר היא לייחד ולבדל את האירוע שלו משאר האירועים בהם נכחו האורחים שלהם בעבר, ועל כן הם מחפשים להיות מקוריים ככל שניתן.

הכול מתחיל בהזמנה לחתונה, שנשלחת לקהל האורחים המוזמנים לאירוע, וכבר שם ניתן לייחד את התהליך ואת חוויית האורחים כך שתהיה בלתי נשכחת ומיוחדת להפליא.

 

שיר הזמנה לחתונה

זוגות רבים בוחרים להזמין את קהל האורחים שלהם באמצעות שיר משעשע שנכתב במיוחד עבורם, ובמילות השיר קיימת למעשה ההזמנה לאירוע.

מדובר בדרך מקורית ומבדרת במיוחד, שזוגות רבים יכולים להתחבר אליה – במיוחד אם מדובר בזוג שמחובר מאוד להומור ולבידור.

תוכלו לכתוב שיר עם מנגינה של שיר מוכר, ואפילו להלחין את השיר לגמרי בעצמכם! להטמיע במילות השיר את פרטי האירוע – מיקום האירוע, כתובתו, שמות הורי הכלה והחתן ושעות קבלת הפנים והחופה.

 

ציור דיגיטלי

דרך נוספת שתוכלו לשלב בהזמנה לחתונה שלכם, היא ציור דיגיטלי של עצמכם.

ציור דיגיטלי הוא למעשה ציור אנימציה, מעין סוג של קריקטורה מציורת של עצמכם – מה שיעניק נופך של הומור משובח להזמנה הבנאלית שכולנו מכירים.

הרי מקובל מאוד לשלב בהזמנה לחתונה תמונה של הזוג המיועד, והכנסת ציור דיגיטלי של הזוג במקום תמונה רגילה תייחד את ההזמנה שלכם בדרך שתבלוט משמעותית בין עשרות ההזמנות לאירועים שהמוזמנים שלכם מקבלים במהלך השנה.

תוכלו להשתמש בתמונה קיימת שלכם, לשלוח אותה לשירות הרלוונטי והם ידעו כיצד ליצור מן התמונה הזו ציור דיגיטלי מיוחד ומבדר שתוכלו לשלב בהזמנה שלכם. בנוסף, זו יכולה להיות מזכרת נהדרת מהתקופה בה תיכננתם את האירוע הגדול בחייכם, ותוכלו גם להגדיל ראש ולהציב את התמונה בכניסה לאירוע. לפרטים נוספים היכנסו ל – https://www.cartoonz.co.il/ .

 

סרטון הזמנה דיגיטלי

הימים בהם נהגו זוגות צעירים לשלוח את ההזמנות בדואר חלפו ועברו מעולמנו, שהיום מתנהל בעיקר דרך מכשירי הטלפון החכם.

המעבר לעולם הדיגיטלי הגיע גם לתחום ארגון החתונות, ולכן רבים בוחרים ליצור הזמנה דיגיטלית לחתונתם, בצורת סרטון דיגיטלי שמציג את פרטי ההזמנה בצורה מונפשת ויפה במיוחד.

מדובר בדרך מקורית, מיוחדת ומרגשת למדי, שכן מדובר בסרטון הזמנה שכולו רק שלכם – גם כאן תוכלו לשלב תמונה שלכם ואפילו את הציור הדיגיטלי שהזכרנו קודם, וכך ליהנות מכל העולמות יחד וליצור את ההזמנה האולטימטיבית לכבוד היום החשוב בחייכם.

 

מסגרת