קניית עוקבים לאינסטגרם של מותג תכשיטים גדול – האם זה משתלם

מותג התכשיטים הגדול

תוֹכֶן הָעִניָנִים

בין אם אתם מחזיקים בעסק למותג תכשיטים, צעצועים או מעוניינים להיות משפיעני רשת קניית עוקבים לפרופיל האינסטגרם שלכם היא הצעד הבא שיקפיץ את הפופולריות של הפרופיל, ירחיב ויגדיל חשיפה לקהל הרחב ואפילו ישפר את ההכנסות הכלכליות שלכם. איך עושים זאת והאם זה באמת משתלם?

 

קניית עוקבים לאינסטגרם

מדובר בפעולה אסטרטגית מעולם השיווק שמטרתה העיקרית היא הגדלת החשיפה. אינסטגרם הוא אחת הפלטפורמות החזקות לשיווק ומכירה ואם אתם בוחרים בו ככלי מרכזי של השיווק שלכם כדאי להשקיע בו ולראות תוצאות טובות במהרה. קניית עוקבים הינה פעולה לגיטימית וחוקית לכל דבר ואין עליה שום מניעה.

 

איך קניית עוקבים תשפיע על מותג תכשיטים גדול

כמו כל דבר אנשים אוהבים את מה שפופולרי ומקובל ובטח שמדובר באופנה כמו תכשיטים, מותג תכשיטים שיחזיק בכמות גדולה של עוקבים יגרום לעוקבים חדשים להבין כי מדובר במותג גדול, אמין ושאנשים רבים אוהבים אותו ולכן ירצו לעקוב אחריו גם ואולי להתחדש בתכשיט חדש. כחברה אנחנו מאופיינים בהליכה אחריי העדר וניתן לראות זאת בקלות מאוד בניתוחי כמויות העוקבים לאחר רכישת עוקבים לפרופילים עסקיים.

 

כמה זה עולה והאם זה משתלם?

שיווק ופרסום מעולם לא היה כל כך זול כפי שהוא בעידן הדיגיטלי של היום, הכל נמצא בנייד וכל בעל עסק יוכל לעשות את השיווק שלו בעצמו בעזרת מספר טיפים וכלים. שמדובר בפעולות שיווקיות שיש לרכוש מחברות חיצוניות מומלץ לא להתפתות לחברות שמציעות את המחיר הנמוך ביותר מכיוון שבדרך כלל הן יהיו הכי פחות אמינות ויספקו עוקבים שאינם חשבונות אמיתיים בעלי פעילות ברשת מה שיכול לגרום לנזק בפרופיל שלכם.

 

עלויות של קניית עוקבים

העלויות שיופרטו כאן הם עלויות סטנדרטיות של חברה אמינה המספקת אחריות לעוקבים שלה ומבטיחה השלמה אוטומטית של עוקבים במידה וכמות העוקבים תרד בחודש לאחר הרכישה.
קניית 100 – 200 עוקבים – 16 שקלים
קניית 500 עוקבים – 30 שקלים
קניית 1,000 עוקבים – 60 שקלים
קניית 6,400 עוקבים – 307 שקלים
קניית 10,000 עוקבים – 480 שקלים.

 

האם זה משתלם?

כפי שראיתם העלויות אינן יקרות בכלל בעוד שהתוצאות של הפעולה ייראו במהירות, רמת החשיפה שלכם תעלה, הפרופיל ייתפס כמשפיע, פופלרי ורצוי בקרב משתמשי האינסטגרם. בעזרת פעולות נוספות תוכלו לצמצם את החיפוש ולהגיע לקהל יעד שרלוונטי למותג שלכם ובכך תגדילו את הסיכויים לקנייה ורכישה אצלכם כך תוכלו לראות עלייה בהכנסות מול פעולות שיווקיות פשוטות לכל דבר ועניין.

 

לסיכום,

קניית עוקבים לאינסטגרם תהיה משתלמת למותג תכשיטים גדול בדיוק כמו לכל מותג או עסק אחר. שימו לב שפעולה זו אינה מבטלת את שאר העבודה השיווקית שיש לעשות – להמשיך להעלות תוכן מעניין לפרופיל, סטורי וריליס, קידום ממומן, יצירת שאלונים וכל מה שעובד לכם.

מותג התכשיטים הגדול