עיצוב תליון זהב בהתאמה אישית ב 5 שלבים

תכשיט

תוֹכֶן הָעִניָנִים

איזה כיף זה לענוד תכשיטים, בעיקר כאשר יש מבחר כל כך רב מהם. מדובר על סוגים שונים של חומרים כמו כסף וזהב או אפילו ציפוי. יש הרבה אופציות של עיצובים, עם תליון, עם יהלומים, עיצוב קלאסי ופשוט או אחד מיוחד ובולט. כמו כן, תוכלו לעצב בעצמכם תכשיטים בבתי עסק שונים בתחום. אם תרצו לעצב תליון זהב יש לכך חמישה שלבים פשוטים. על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא.

 

עיצוב של תכשיטים בצורה פשוטה

באופן כללי הדרך לבחור עיצוב בהתאמה אישית היא לא מסובכת מידי וניתן לקבל ייעוץ וליווי מחנויות שונות כמו https://familypendants.co.il/tlivni-mwphh/tlivni-mwphh-laiwh/tlivn-mwphh-vwrwrt-zhb-14-chvb-lbn-qrat-1103.html לדוגמא. כאשר בשלב הראשוני תחשבו על איזה סוג תכשיט תרצו, האם אתם מעוניינים לקנות צמיד, טבעת או אולי בכלל זוג עגילים. לאחר מכן, חשבו על סוג החומר שמימנו תרצו שהתכשיט יוכן, כמו זהב או כסף וכן הלאה.

בשלב אחרי, תצטרכו לחשוב על העיצוב אותו תרצו, האם תרצו לדוגמא להוסיף חרוזים או תליון לשרשרת, האם תרצו לחרוט משהו על הטבעת. כמו כן, חשבו על הצורה של התכשיט, האם תרצו משהו עדין או משהו יותר בולט ומופגן.

לבסוף, תצטרכו למדוד את הדברים בכדי שיוכלו להכין לכם תכשיט שמותאם לא רק בעיצוב ובמראה אלא גם במידה הספציפית שלכם. כעת, נציג לפניכם דוגמא אחת של חמישה שלבים בבחירה של תליון זהב בעיצוב אישי שמציעים באחת החנויות.

 

5 שלבים של עיצוב תליון זהב בהתאמה אישית

בשלב הראשון תצטרכו לבחור את הבסיס של התליון כאשר אופציות שונות יופיעו מולכם כולל מחירים. כך למשל תוכלו לבחור תליון של בסיס עגול בגודל של חצי שקל עם שיבוץ של זירקונים. בשלב הבא תוכלו להחליט אם להוסיף תוספת כמו סמל חרוט או תליון מולחם. לאחר שלב העיטור הקודם תוכלו לבחור אם תרצו איזה שהיא חריטה של לייזר בפרונט של התליון.

בשלב הרביעי תוכלו להחליט אם תרצו חריטה שהיא דווקא מאחורה כמו טקסט שתרצו לכתוב, או להחליט בלי חריטה כלל. בשלב האחרון של העיצוב תוכלו לבחור את סוג השרשרת עצמה שתרצו, כמו לדוגמא כזו חלקה או כזו שמורכבת מחוליות.

בשלב זה כבר תוכלו לראות ולהבין כמה השרשרת עם התליון יעלו לכם. כמובן, תוכלו לבחור רק לרכוש תליון ולשים אותו על שרשרת שברשותכם או על משהו אחר. המחיר משתנה בין כל בחירה.

 

בסיכומו של דבר

רכישה של תכשיטים היא דבר כיף, בעיקר כשמדובר בכאלה שאתם בוחרים ומחליטים. כך תוכלו לעצב תכשיטים שונים, כאשר קיימות אופציות רבות החל מסוג החומר ועד למראה ולעיצוב. תוכלו לעצב תליון במראה אישי שתבחרו באמצעות חמישה שלבים די פשוטים. כאשר בהתחלה תבחרו את סוג התליון, לאחר מכן תחליטו אם תרצו לחרוט או להוסיף דברים, בשלב האחרון תבחרו שרשרת במידה ותרצו.