תכשיטי יהלומים – כל מה שחשוב לדעת

עגילי יהלום יוקרתיים

תוֹכֶן הָעִניָנִים

מחפשים את המתנה המושלמת לאישה שלכם? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על תכשיטי יהלום. מאז ומתמיד תכשיטי היהלומים נחשבו למתנה יוקרתית ומרגשת. בין אם מדובר ביום הולדת, בתאריך רומנטי כמו יום נישואים, מתנת לידה או אפילו מתנה לוולנטיין, התכשיטים היוקרתיים הם מתנה מיוחדת ומושקעת. לפני שרוכשים תכשיטי יוקרה חשוב להבין קצת בנושא- אילו תכשיטים כדאי לקנות, אילו סוגי יהלומים קיימים ואיך מעריכים יהלום איכותי. 

 

מה כדאי לקנות-

אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת לאישה המיוחדת בחיים שלכם עגילי יהלום יוקרתיים לאישה הם הימור בטוח. עגילי יהלום הם פריט לכל החיים והם מתאימים במיוחד למתנות יום הולדת. למרות שבמקרים מסוימים נדרשת טבעת (כמו בהצעת הנישואים), עגילי היהלום הם התכשיט היוקרתי המושלם לכל אירוע שסובב סביבה. הורסטיליות של העגילים, כמות הפעמים והמקומות שהיא תוכל לענוד אותם וההשקעה הם אלו שהופכים את העגילים היוקרתיים למתנה המושלמת.

עגילי יהלום יוקרתיים

קצת על יהלומים-

כשזה נוגע ליהלומי יוקרה עולם היהלומים הוא רחב ומגוון, יהלומים יכולים להגיע במגוון צבעים וסוגים, אין סוף חיתוכים ושלל סוגי תכשיטים. כשקונים יהלומי יוקרה כדאי לבחור ביהלומים שהכי יתאימו לתכשיטים, לאירוע ולאדם המקבל אותם. לרוב לאירועים קלאסים מתאימים יהלומים קלאסיים ולטבעות נישואין לדוגמא מתאימים יהלומים שקופים קלאסיים בחיתוך נסיכה. לאירועים יותר מיוחדים כדאי למצוא יהלומים יותר אישיים כמו לדוגמא יהלומים צבעוניים או יהלומי מלח פלפל- בהתאם לטעם ולסטייל של הבחורה בת המזל.

 

חיתוך היהלום-

החיתוך הוא השם המקצועי לצורה של היהלום. בשלבי העיבוד היהלום נחתך בצורה ספציפית ומדוייקת שמייצרת לו פאות רבות וצורות שונות. הפאות נותנות ליהלום את הניצוץ שלו, את הברק שלו והן בעצם מחלקות את האור שפוגע ביהלום לכיוונים שונים. כשאתם ניגשים לבחור יהלום הצורה משנה גם מבחינה אסתטית חיצונית וגם מבחינת חלוקת האור וכמה היהלום ״ינצנץ״ שמסתכלים עליו. חיתוכים נפוצים למשל הם חיתוך האמרלד, כרית, נסיכה והסטילטו. החיתוך הוא אחד מהסממנים הכי חשובים לזיהוי יהלום איכותי.

חיתוך היהלום

סוגי היהלומים-

יהלומים מתחלקים ללא מעט קטגוריות- טבעיים ומעבדה, יהלומי וראיטי ויהלומים שקופים, חיתוכים, דרגות איכות, מקור ועוד. אם אתם קונים יהלומים בפעם הראשונה ומתקשים לנווט בין המונחים השונים כדאי שתבחרו במקום שניתן לסמוך עליו ולהתייעץ איתו בפתיחות על ההעדפות שלכם. סוג היהלום שתבחרו תלוי בעיקר בהעדפות שלכם בין יהלום קלאסי ליהלום מיוחד, ובין יהלום טבעי ליהלום מעבדה.

 

לסיכום-

תכשיטי יהלומים הם חלק מעולם גדול ומגוון שמציע בתוכו אין-ספור סוגים שונים של יהלומים. לתחום היהלומים יש טרמינולוגיה משלו, כשניגשים לרכישת יהלום כדאי להבין מעט במושגים או לפנות לחנות שאתם סומכים עלייה. הבחירות הכי גדולות ברכישת יהלום קשורות למקור היהלום, לסוג היהלום ולחיתוך היהלום. אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת לאישה שלכם, התכשיטים היוקרתיים הם הפתרון המושלם. הם נשארים לנצח, מסמלים השקעה ומלאים בחן והם מבטיחים להרשים כל אחד.

תכשיטי יהלומים