נעלי קט רגל – מהזול ועד ליקר ביותר

נעליים

תוֹכֶן הָעִניָנִים

נעלי קט רגל אמנם מאוד שימושיות ואפילו הכרחיות במגרש הכדורגל, אבל אין ספק שאפשר גם לרכוש נעלי קט רגל בשביל האופנתיות שהן מקרינות.

אין יותר נחמד מפעילות ספורטיבית, אז בואו נדבר על סוגים שונים של נעלי קט רגל.

מעוניינים לרכוש נעל קט רגל, אבל לא בטוחים בסוג הנעל שעשויה להתאים לכם? אם זה ככה, כנראה שאתם צריכים להגיע אל חנות הנעליים ולמדוד זוג אחר זוג. אמה-מה, לפעמים מגיעים למגרש הכדורגל ומגלים שמה שהרגיש נוח בחנות, פחות מרגיש נוח במגרש. אז כבר עכשיו אנחנו נרצה לתת לכם טיפ קטן. אם רכשתם נעלי קט רגל והן לבסוף לא היו נוחות כמו שחשבתם שהן יהיו, לא להילחץ. עם הזמן, אתם תלמדו בדיוק אילו סוגי נעליים מתאימות לכם ואילו פחות. אבל בכדי לדייק את הרכישה הראשונית שלכם עד כמה שניתן, בואו נדבר על סוגי נעלי קט רגל ומחיריהן. הנה כל מה שצריך לדעת על אופנת קט רגל בימינו.

 

בגלל האופנה – נעלי קט רגל שרוכשים גם אם לא משחקים כדורגל

אתם יכולים לרכוש נעלי קט רגל מסוגים שונים ומגוונים, כאשר תמיד יהיה כדאי להקפיד על האיכויות של חומרי הגלם מהם מיוצרות הנעליים. קט רגל נמרוד יעלו לכם 99 ₪ בממוצע, כאשר תמיד גם יהיה ניתן לרכוש את הדגמים היקרים יותר.

אם אתם לקראת רכישת נעלי הקט רגל הראשונות שלכם, אנחנו ממליצים לכם קודם כל לנסות נעליים זולות. לא חובה מיד לרכוש את הנעליים הכי יקרות, גם אם יש לכם כסף שממתין בדיוק להוצאה הספציפית הזאת. יש גם נעלי קט רגל אשר עולות 169 ₪ ברשת נמרוד, אותן תוכלו לרכוש אונליין. עוד על אופנת נמרוד:

 

אופנת נמרוד מנעילה אתכם בנעלי קט רגל אופנתיות

בנוסף למותגים הפנימיים של רשת נמרוד, יהיה ניתן לרכוש גם נעלי קט רגל מבית המותג אדידס. נעי קט רגל אדידס דגם 0920EG עולות ברשת נמרוד 229 ₪, אותן תוכלו לרכוש בסניפי הרשת ובחנות האינטרנטית של הרשת. נעלי קט רגל פקקים אדידס דגם 9223FW יעלו לכם 199 ₪, בעוד שנעלי קט רגל פקקים דגם 9220FW יעלו לכם 269 ₪.

ברשת נמרוד תוכלו לרכוש דגמים נוספים של נעלי קט רגל, כולל דגם הנקרא 0598EH, שעולה 199 ₪. במחיר של 152 ₪ תוכלו לרכוש את הדגם של אדידס שנקרא 3313EF. כמו שאמרנו קודם לכן, נעלי קט רגל הן גם פריט אופנתי לכל דבר. גם אם אתם לא משחקים כדורגל בכל יום בשבוע, עדיין ניתן לרכוש נעלי קט רגל אופנתיות במיוחד במחיר של 188 ₪ – דגם 1950EF. הדגם הוא של אדידס, הוא נחשב דגם שתומך מאוד בקרסול.

 

שחקנים