3 מתנות שכל אישה תשמח לקבל

מארז

תוֹכֶן הָעִניָנִים

נשים הן לא באמת מורכבות, דווקא ההיפך הוא הנכון, נשים הן מאוד יודעות מה הן רוצות ומה הן אוהבות והפרטנר שאיתן רק צריך לשים לב לבין השורות. אצל נשים הרגש הוא שם המשחק, כך שכל מתנה שאישה תקבל, חייב להיות משהו עם משמעות, עם הגשה נכונה גם אם מדובר בפרח בודד מהגינה הציבורית ולא איזו מתנה יוקרתית בתוך קופסא.

 

פרזנטציה טובה ואווירה רומנטית, זה כל מה שהיא ביקשה

גברים מסוימים עלולים "ללכת לאיבוד" אחר מציאת המתנה המושלמת עבור האישה שאיתן. והאמת שזה לא כל כך מסובך משום שישנם שלוש עולמות עיקריים שכל הנשים אוהבות בצורה כזאת או אחרת, כל אחת לפי סגנונה וטעמה האישי, והם:

  • בישום – כמעט כל הנשים בארץ ובכלל בעולם אוהבות לרסס על עצמן בושם. גם אם מדובר על אישה שאוהבת להתבשם רק ליציאות, היא עדיין משתמשת בבישום. אם כן, אין צורך בהסתבכות מיותרת, כדאי לצלם בנייד את הבושם שהיא אוהבת, להביא לחנות הבשמים ולבקש או את אותו הבושם, אם הוא עומד להיגמר או אפשר להגדיל ולנסות לקנות בושם שהוא קרוב בסגנון לבושם הקבוע.
  • תכשיטים – כמעט כל אישה בעולם עונדת תכשיט כלשהו, טבעת, שרשרת, צמיד, עגילים כל סוג של תכשיט שקיים. הנקודה המרכזית היא לדעת האם האישה שלה קונים את התכשיט אוהבת כסף או זהב. האם היא אוהבת תכשיטים עבים או דקים. עם כל שאר הדברים אפשר להסתדר.
  • שובר מתנה – לנשים יש קטע עם שוברי מתנה. הידיעה שקיים בארנק האישה כרטיס שובר שמתאים לכמה חנויות ואיננו מגביל מבחינת תחומי עניין, השמיים הם הגבול. רק צריך להטעין אותו בסכום מספק.

 

עולם המתנות המופלא

כפי שהבנו עד עכשיו, אין באמת בעיה למצוא לאישה משהו שהיא באמת תאהב. צריך רק מעט לאפיין מה היא אוהבת ולקחת "סיכון" אך לא לשכוח את עניין הגשת המתנה. ההגשה היא מילת המפתח.

זה כמו מתנות לחגים אצל חברות שונות, יש חברות שרק מביאות שוברי מתנה מוגבלים של רשתות שיווק מסוימות עם איזו ברכה יבשה ויש חברות שנותנות מתנות לחגים מושקעות מאוד תוך כדי הרמת כוסית חגיגית ומכובדת שכל העובדים נהנים. הכל עניין של הגשה.

 

לסיכום

מתנות הן דבר נפלא, נכון שלפעמים אנחנו לא קולעים בול בטעמם של מקבלי המתנות אבל עצם הרעיון שהלכנו לחפש מתנה עבורם או חיפשנו באינטרנט, חפרנו, בדקנו, התייעצנו, זה כבר מעלה את ערך המתנה פי כמה וכמה.

אגב מתנה יכולה להיות מתנה קטנה וסמלית אך עם ערך סנטימנטלי וזו יכולה להיות גם מתנה כמו מכתב עם שוקולדים טעמים עם רגשות עצומים וכמובן שיש מתנות אחרות שרואים שנעשתה מחשבה כמו מארזים לחגים שנותנים בחברות השונות.

שי