4 מתנות שוות ליום הנישואין

איש נותן מתנה

תוֹכֶן הָעִניָנִים

הגיע יום הנישואין ואתם יודעים מה זה אומר? הגיע גם הזמן לקנות מתנה.

מתנה שווה שתשמח ואולי אף תפתיע את בן זוגך או בת זוגך.

יום נישואין, תאריך חשוב שכל זוג נשוי מציין. יום כזה ראוי לחגוג, בעצם חוגגים את האהבה, את החברות והניצחון בכך שנשארתם יחדיו עוד שנה אחת שלמה. ביום חשוב שכזה, נהוג גם להחליף מתנות. מתנות אלו כדאי להתאים לאדם אשר מקבל את המתנה, במקום מתנה כללית שנחשבת "טובה". לפניכם 4 מתנות שוות ליום הנישואין.

 

כיוון המתנה

לפני שחושבים על מתנה ספציפית, כדאי להרהר במה בן או בת הזוג אוהבים בחיים ולחשוב על מתנה הקשורה בו. אם ממש אינכם בטוחים על כיוון וסגנון המתנה, מומלץ לחפש באינטרנט מוצרי פרסום ולגבש רעיון משלל הפריטים שתמצאו באתרים אשר יוצאו לכם.

 

לאנשים ביתיים

אמנם כמעט כולנו אוהבים לשהות בבית, אך יש אנשים שהם בכל רמ"ח איבריהם אנשי בית. לטיפוסים אלה יהיה כיף לקבל מתנה אשר תשרת אותם בתוך הכיף של הבית ותעשה להם חמים יותר ובייתי אף יותר.

 

וואנזי

מתנה מעניינת שיכולה להתאים להרבה אנשים היא וואנזי. זאת חליפה חורפית, נעימה ופרוותית אשר כולה מחוברת. היא מאד מחממת ונוגעת לאורך כל הגוף והרגליים, כלומר שהיא מתאימה בעיקר לחורף. לרוב היא בצורה ובצבע של חיה מסוימת מה שהופך את האפקט לחמוד יותר וכיף.

 

נרות ריחניים

אנשים אשר אוהבים לשהות בבית, בעצם יוצרים לעצמם עולם משלהם עם אווירה וריח משלהם. אדם כזה ישמח לנר ריחני. אם כבר יש בבעלותו אז אדרבה, זה אומר שהוא אוהב נרות כאלו ומשתמש בהם וישמח לעוד מגוון ריחות.

 

לאנשים שאוהבים לאכול בחוץ

Gift-card למסעדה

מתנה שווה היא Gift-card למסעדה או מסעדות. כדאי לבחור במסעדת שף מפנקת בשביל העצמת החוויה או פשוט למסעדה שבן או בת הזוג מאוד אוהבים. ארוחה טובה במסעדה תהיה פעילות כיפית לשניכם. בנוסף, יהיה לבן או בת הזוג כיף וקליל לדעת שכבר הכול שולם מראש ובאים רק להנות ולאכול.

 

לאנשים שאוהבים ספורט

לאנשים אשר עוסקים בספורט יש מגוון מוצרים שהם ישמחו לקבל. גם אם כבר יש בבעלותם את אותו הדבר, עדיין רוב המוצרים בתחום זה נשחקים, או שתמיד יש מקום לעוד, או שיש טכנולוגיה חדשה יותר.

 

שעון כושר

מתנה שווה לאנשים אשר אוהבים לרוץ היא שעון כושר. שעונים אלו מתפקדים כסטופרים כמובן, אך בנוסף הם מודדים – דפיקות לב, מהירות הריצה ואך יכולים להתחבר למכשירי הפלאפונים כדי לשמוע מוזיקה מהם. מתנה זו יכולה לשדרג מאד את הריצה ובן או בת הזוג ישמחו ממנה וישתמשו בה.

 

לסיכום

לסיכום, כאשר בוחרים מתנה ליום נישואין, כדאי לחשוב טוב ולהתאים את המתנה לאופי בן או בת הזוג. בנוסף, אפשר לקנות מתנה ששניכם תהנו ממנה כגון ארוחת ערב במסעדה.

 

מארז קטן