מתנות לחגים שהעובדים אוהבים – 9 אופציות מושלמות למתנות לעובדים

מתנות לחגים

תוֹכֶן הָעִניָנִים

החגים הם תקופה מושלמת לתת מתנות לעובדים שלכם כדי שידעו כמה הם חשובים עבורכם ועבור העסק שלכם. מתנות ושי לחג אף מהווים "בוסט" משמעותי למורל של העובדים שלכם, ועוזרים לשמור על יחסים טובים בינם לבין הנהלת העסק. עם זאת, בחירת מתנה נכונה עבור העובדים שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה כלל, במיוחד אם לא יודעים איפה להתחיל.

בדיוק מהסיבה הזו, סיכמנו עבורכם רשימה של תשעת האופציות המושלמות ביותר למתנות לעובדים לחג שיעזרו לכם לעשות קצת סדר בבלאגן.

 

  • שוברי גיפט קארד: אם אתם מעדיפים לחסוך מראש סיטואציות בהן העובדים שלכם יקבלו מתנה ממנה הם לא יהיו מרוצים, אחת המתנות הטובות ביותר בשביל זה היא לתת בתור מתנה גיפט קארד לעובדים שלכם. גיפט קארד, או שוברי מתנה, למעשה יתנו לעובדים שלכם את האפשרות לבחור בעצמם על מה הם מעוניינים להוציא את הכסף. כמו כן, ישנם שוברי גיפט קארד המאפשרים מימוש במגוון רחב במיוחד של אפשרויות.
  • מארז פינוקים: אולי לא מדובר במתנה הכי מקורית אותה תוכלו לתת לעובדים לחג, אך קשה לטעות כשמדובר במארז פינוקים הכולל שלל מתוקים ומעדנים טעימים במיוחד. אם אתם רוצים ללכת על בטוח מבלי להשקיע יותר מדי, מארזי פינוקים הם מה שאתם מחפשים.
  • יין: אחד הדברים אותם ניתן למצוא על כל שולחן חג בארץ הוא בקבוק יין. לכן, רכישת בקבוקי יין לחג, במיוחד אם מדובר ביין איכותי, היא בחירה טובה ובטוחה למתנה לעובדים שלכם.
  • סט כלים: סט כלים למטבח ולבית יכולה להיות מתנה שימושית ונעימה, במיוחד אם העובדים להם אתם מתכננים לתת את המתנה הם צעירים, התחתנו לאחרונה או עברו דירה. לפעמים, סט כלים טוב יכול להיות מתנה שווה יותר מבקבוק יין איכותי במיוחד למי שצריך אותם.
  • סט מצעים בדומה לסט כלים, גם סט של מצעים איכותיים למיטה יכולה להיות מתנה מושלמת עבור אלו שצריכים אותם, לעיתים אף יותר ממתנות אחרות שעל פניו נראות כשוות ומיוחדות יותר.
  • גאדג'טים: בתקופה בה חיינו סובבים סביב הטכנולוגיה, גאדג'טים חמודים ושימושיים יכולים להיות מתנה שווה במיוחד לעובדים שלכם.
  • מכשירים חשמליים: אם אתם רוצים להשקיע בעובדים שלכם, תוכלו לרכוש עבורם כלים ומכשירים חשמליים שימושיים לבית שוודאי הם ישמחו לקבל.
  • ספרים: ספר טוב עבור הרבה מאוד אנשים היא מתנה שווה יותר מכל דבר חומרי אחר אותו יוכלו לקבל. אם אתם יודעים שהעובדים שלכם יהנו מכך, כדאי לקנות להם ספר שאתם אוהבים במיוחד והייתם רוצים שיהנו ממנו אף הם.
  • אומנות: תוכלו לפנק את העובדים שלכם בפריט אומנות כגון תמונה, ציור או קרמיקה לחג שיוסיפו צבע ועניין לבית שלהם.

מתנות לחגים