4 מתנות אישיות שניתן להביא לגבר שלך

שי

תוֹכֶן הָעִניָנִים

נשים רבות מתלבטות מה להביא לגבר שלהן לכבוד יום ההולדת, לציון יום ההיכרות שלהם, לאירועים שונים כמו יום האהבה או סתם כמחווה זוגית.

קבלו 4 רעיונות למתנות אישיות עבור הגבר שלכן.

 

1 – צמיד לגבר

כיום יותר ויותר גברים מודעים למראה החיצוני שלהם ואוהבים להתקשט באקססוריז ובתכשיטים יוקרתיים וחינניים שמבליטים את הגבריות שלהם. למשל, צמידים לגבר יכולים להבליט את שרירי הזרועות ולשבת באלגנטיות על הגבר. מדובר על צמידים מחומרים איכותיים כמו כסף או גורמט עם ציפוי זהב, דקורטיביים בעיצובים שונים המתאימים לכל סגנון. היתרון הוא שניתן לבחור צמיד עם חריטה ולהקדיש אותו באופן אישי לגבר שלך. כאשר חורטים את שמות בני הזוג, שם הגבר או שמות ילדיו ביחד עם אמירה או ברכה אישית, לצמיד יהיה ערך נוסף והוא ינצור אותו לנצח וישמור עליו. ניתן אף לחרוט על טבעות, שרשראות, תליונים, חפתים, מחזיקי שטרות ואפילו על מפרטי גיטרות אם הגבר שלך מנגן עליהן.

 

2 – שעון יוקרתי לגבר

מתנה אישית נוספת לגבר שאותה הוא יעריך היא שעון יד. השעון יכול להיות מדגם פשוט או ממותג יוקרתי ונחשק. הכל בהתאם לתקציב. גם על החלק האחורי של השעון ניתן לחרוט הקדשה אישית ולהתאים אותו לרצועת עור, מתכת או פלסטיק המתאימה לפרק כף היד של הגבר. אופציה נוספת שרוב הגברים יאהבו היא שעון חכם. השעון החכם מחובר למכשיר הנייד ומאפשר לבצע פעולות כמו שליחת הודעות, מענה לשיחות, האזנה למוסיקה, מדידת צעדים ודופק ולכן הוא ישרת את הגבר מבחינה פונקציונאלית. מומלץ לבחור בשעון עמיד למים שישמש את הגבר לאורך שנים ויתאים לו גם למהלך היום יום וגם לאירועים.

 

3 – מחזיק מפתחות אישי

מחזיק מפתחות הוא מתנה אישית ומקורית שאינה עולה הרבה אך יכולה להיות מאוד משמעותית לגבר בהנחה שחורטים הקדשה או מוסיפים לו תמונה שלך, תמונה זוגית או תמונה של כל המשפחה בהתאם למצב המשפחתי. מומלץ לבחור במחזיק מפתחות מעור, מעוצב ויוקרתי שיפתח את ליבו של הגבר בשל הנראות וההקדשה הלבבית.

 

4 – מגבת גוף או מגבת פנים עם הקדשה

כאשר מדובר על מתנה אישית עם הקדשה, ניתן לבחור גם במגבת גוף או מגבת פנים לרחצה בהתאם לתקציב ולבקש שירקמו עליה אמירה אישית או ברכה. זוגות שעומדים להינשא יכולים לרכוש מגבת עליה רקומות שתי טבעות משולבות ותאריך החתונה. היתרון של המגבת הוא שהיא שימושית לרחצה. מומלץ לבחור במגבת רכה בצבע האהוב על הגבר שלך ולצרף לזה דיאודורנט או אפטרשייב בו הוא משתמש או שאת רוצה שישתמש בו… הבעיה היחידה היא שצריך להיזהר שהגבר לא יחשוב שרומזים לו משהו…

לסיכום, כל מתנה שלא תבחרי לגבר רצוי שתהיה משמעותית עבורו, אסתטית ושימושית, והעיקר שתהיה מכל הלב.

 

תכשיט