מתי מתנות ממותגות יכולות לעזור למותג שלכם?

הרבה מתנות

תוֹכֶן הָעִניָנִים

מתנות ממותגות נחשבות עבור בעלי עסקים כחלק בלתי נפרד מהעסק. אבל לא כולם עוצרים לרגע בשביל לנסות ולהבין – למה הן קיימות ולמה כולם בוחרים להשקיע בהן? כדי לענות אל שאלות אלו, החלטנו להתמקד דווקא בשאלה אחרת – מתי המתנות הממותגות יכולות לעזור למותג שלכם? הישארו אתנו ותקבלו את המענה המקיף לכל השאלות שצוינו עד כה.

 

הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל להציג בפניכם את התשובה המדויקת ביותר, היינו צריכים לפנות אל אנשי הפרסום שחיים את התחום ויודעים מתי מתנות ממותגות באמת יכולות לעזור למותג שלכם. ראוי לציין כי הגענו אל אנשים אלו לאחר שכתבנו פוסט בנושא בקבוצות פייסבוק שונות. הצגנו את עצמנו ככותבי מדריכים וביקשנו מידע מקצועי. לשמחתנו, מעל ל – 12 אנשים פנו אלינו וכל אחד מהם הציג בפנינו את נקודת המבט שלו בנושא. כך שבשורות הבאות תוכלו לקרוא את כל הממצאים שריכזנו לאחר השיחות עמם.

 

מתי מתנות ממותגות יכולות לעזור למותג שלכם? במצבים שבהם אתם צריכים לפרסם את העסק

אם הגעתם להבנה שהגיע הזמן לשווק את העסק שלכם באופן אינטנסיבי, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים לצאת עכשיו בקמפיין גדול שיופץ במדיות השונות. אתם פשוט יכולים להשיג מתנות ממותגות ולהעניק אותם ללקוחות הקיימים והחדשים שלכם. שכן, ברגע שהם ישתמשו במתנות האלו עם המותג של העסק, הם בעצם יפרסמו אתכם בקלות וללא מאמץ.

 

מתי מתנות ממותגות יכולות לעזור למותג שלכם? בעת פתיחת העסק

פתיחה של עסק חדש זה לא עניין של מה בכך. הדבר מצריך מכם לפרסם את עצמכם במקסימום כדי שתוכלו למתג את עצמכם ולהיות נוכחים בשוק. אם תבחרו למשל להעניק בקבוק שומר קור ממותג לכל לקוח חדש, השמועה תעבור כמו אש בשדה קוצים וכולם ידעו שהמותג החדש (שזה אתם בעצם) מפנק את הלקוחות שלו.

 

טיפ חשוב בבחירה של מתנות ממותגות לעסק שלכם

אם אתם מתכננים להשיג בקרוב מתנות ממותגות לעסק שלכם, כדאי שתדעו שהבחירה במתנה שימושית אינה מספיקה עבורכם. שכן, אתם צריכים קודם כל להיות בטוחים שמדובר במתנה ממותגת איכותית. כזו שתחזיק מעמד לזמן רב. הרי מקבלי המתנה צפויים להשתמש בה. במידה וזו תיהרס לאחר זמן קצר, הם יראו את המותג שלכם כלא אמין. כדי שתוכלו להימנע מכך, עליכם לערוך בדיקה מקיפה באמצעות הפלטפורמות הבאות שתאפשר לכם לבדוק שמדובר במתנה איכותית:

  • בירור עם קולגות
  • קריאת חוות דעת בגוגל (בלשונית הביקורות)
  • קריאת חוות דעת ברשתות החברתיות

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מתי מתנות ממותגות יכולות לעזור למותג שלכם. כעת, כשיש לכם את הידע הנרחב בתחום, אתם יכולים להתחיל בהליך בחירת המתנה ולשים לב שאתם בוחרים במתנה ייחודית ואיכותית. מאחלים לכם הצלחה רבה בהמשך.

שי