האם מופע אמן חושים יכול להיות גם הומוריסטי?

אמן חושים

תוֹכֶן הָעִניָנִים

הופעה של אמן חושים היא הופעה מרתקת, מעניינת וכן, יכולה להיות גם מצחיקה. הכל תלוי באמן שתבחרו ואיך הוא ינחה ויעביר את ההופעה. כדי לבחור באמן שיספק בנוסף לאמנות החושים גם חוויה מצחיקה ומהנה, צריך לדעת לפי אילו קריטריונים נבחר אותו.

 

מה קורה במופע?

מופע של אמן חושים לאירועים משלב בתוכו מגוון אלמנטים. אמן החושים הוא אמן לכל דבר, כלומר בראש ובראשונה הוא יעשה את מה שהוא מומחה בו וזה – לתעתע במחשבות שלכם. במהלך המופע אמן החושים יהפנט אתכם, יכנס למחשבות שלכם ויכניס אתכם למחשבות שלו. בשונה ממופעים אחרים במהלך הופעה של אמן חושים הקהל לוקח חלק פעיל ושותף מלא בתרגילים וכך החוויה יותר סוחפת ממופעים שאנו רגילים לראות.

 

אם האמן הוא אמן חושים, איך ההופעה תהיה גם הומוריסטית?

ובכן, הכול תלוי באמן החושים שתבחרו. אמן חושים שתבחרו צריך לדעת גם להנחות את האירוע בקלילות, להצחיק וליצור כימיה עם הקהל במהלך ההופעה. איננו רוצים הופעה שבה המופיע יהיה קר ורחוק ומן הקהל כי זה מוריד מן החוויה הכוללת, גם אם ההופעה מצוינת, אנו נרצה לקבל חוויה ולא רק תרגילי מחשבה. ולכן, נוכל לבחור בכל אמן שנמצא באינטרנט אך ממש לא כולם יספקו את אותה החוויה וכדי שנקבל את החוויה המלאה נצטרך לבחור את האמן המתאים לנו.

 

איך נדע איזה מהאומנים יוכל להעביר הופעה הומוריסטית?

כאן בדיוק נכנס החלק של החיפוש בדיוק כמו שאנו מחפשים כל אמן אחר. נוכל לשאול מכרים וחברים שהיו בהופעות דומות ואת חוות הדעת שלהם אך זה ייקח זמן ובירורים. החיפוש המהיר ביותר הוא כמובן במאגרי החיפוש באינטרנט- גוגל, פייסבוק, יוטיוב וכו׳…באתרים האלה ישנם שלל אמני חושים, נוכל לבדוק באתרים שלהם וביוטיוב קטעים מהמופע ולחפש ביקורות ברשתות החברתיות. חשוב לסנן מבניהם את אלו בעלי הוותק שכנראה יותר מנוסים בתחום ויוכלו לתת לנו הופעה עשירה, מרשימה ומקורית יותר.

 

האם נוכל להזמין אמן חושים לאירוע שלנו?

כמובן, תוכלו להתייעץ עם אמן החושים שאתם מעוניינים על גודל האירוע, גילאי הקהל, מספר האנשים ואופי האירוע וכך לדעת האם מתאים להזמין אותו לאירוע שלכם. אמן חושים מקצועי ומתורגל יוכל להתאים את תוכן ההופעה לכל סוג של קהל ומקום ולתת לאורחים שלכם חוויה יוצאת דופן של יציאה מהשגרה לעבר גבולות החשיבה, ולהכניס אתכם לעולם של אשליות וטלפתיה בצורה חווייתית, קלילה ומהנה.

האם ההופעה תהיה הומוריסטית ואיכותית תלוי במעביר המופע. ישנם אמנים שיעדיפו להעביר את ההופעה בצורה יותר רצינית וישנם אמנים שיידעו גם להנחות ולעשות אווירה טובה שתסחף את הקהל. בחרו באומנים שיתנו לכם חוויה ולא רק הופעה, כך שאתם והאורחים שלכם תהנו בערב המיוחד שלכם.

אמן חושים לאירועים