לקנות לך יהלום – 3 מתנות שוות ליום ההולדת

יהלום מתנות יום הולדת

תוֹכֶן הָעִניָנִים

יום הולדת הוא סיבה למסיבה, וגם – לקבלת מתנות שוות. אין מי שלא אוהב/ת לקבל מתנות ביום ההולדת שלו, להתרגש ולהרגיש אהובים. אך כיצד בוחרים מתנות מתאימות לאנשים שאוהבים, ובמיוחד לנשים שכביכול "יש להן הכל"? כמובן, תכשיט זהב!  

 

עגילי יהלומים

נתחיל במתנה השווה ביותר שניתן לקבל לכבוד יום הולדת – עגילי יהלומים. תכשיטים מזהב ויהלומים נשמרים במשך שנים, ומהווים מתנה מושקעת, מרשימה ומרגשת שתלווה את מקבלת המתנה בכל יום ביומו. אם אכן בחרתם להשקיע ולרכוש מתנה יוקרתית שכזו, בחרו אותה בקפידה כך שיתאימו לסגנון של מקבלת המתנה. לצורך כך, עקבו אחרי הטיפים הבאים:

 

סוג העגילים

בחרו עגילי יהלומים שיתאימו עבור האישה שתקבל אותם – אם מדובר באישה עדינה מאוד, כדאי לרכוש עגילים הצמודים לתנוך אשר ישתלבו מקסים עם המראה העדין שלה. לעומת זאת, אם מדובר באישה המרבה להתקשט, עדיף לבחור בעגילים תלויים בעלי נוכחות, שיתאימו במיוחד לסטייל המיוחד שלה ויעניקו לה מראה נוצץ ויוקרתי.

 

צבע הזהב

ניתן לבחור מבין מגוון של שלושה צבעי זהב; צהוב, לבן ואדום. בטרם בחירת העגילים, בחנו את הסגנון של מקבלת המתנה, ובחרו עגילים שיתאימו לקו התכשיטים הקיים שלה ויתאימו לו. באם היא לא עונדת תכשיטים כלל, ומדובר באישה עדינה מאוד, כדאי לבחור בעגילי זהב לבן הנחשבים עדינים ויפהפיים כאחד.

 

צמיד זהב

צמיד הוא מתנה מעולה למי שאין לה חורים באוזניים או שלא אוהבת לענוד עגילים. ישנם מגוון צמידים, במגוון מחירים שיתאימו לכל תקציב ועבוד כל אישה שתקבל את המתנה. גם במקרה של צמיד, יש להקפיד על בחירה נכונה של צבע הזהב, וכן של סגנון הצמיד – בין שיהיה בומבסטי ונוצץ ובין שיהיה דקיק ועדין.

 

ייחודיות מתפרצת – צמיד לקרסול הרגל

אם מדובר באישה שאכן יש לה הכל מהכל; תנוכי אוזניה ופרקי ידיה מלאים בזהב, אך עדיין תרצו להעניק לה תכשיט מיוחד שעדיין אין לה – צמיד לקרסול הרגל הוא המתנה המתאימה עבורה. צמיד זהב עדין לרגל, יתאים לכל אישה ויהווה מתנה מקורית שימושית ומקסימה, אשר תקשט את רגלה ותתאים לכל אירוע וגם ליום יום. הקפידו לקנות צמיד המיועד במיוחד לרגל, כדי שיהיה ארוך מספיק להקיף את קרסולה ויתאים בצורה מושלמת.

 

שרשרת

שרשרת זהב, האופציה הקלאסית אך גם כנראה המבלבלת ביותר עבור רוכש המתנה, שכן ישנם סוגים רבים מאוד של שרשראות, אורכים וסגנונות. במידה ובחרתם לקנות שרשרת, בדקו שלמקבלת המתנה אין שרשרת קבועה שהיא עונדת. אם היא אכן עונדת שרשרת מסוימת, בחרו שרשרת באורך שונה ובסגנון עדין, כך שתוכל להשתלב בהתאמה עם התכשיט הקיים שלה.

 

סיכום

יום הולדת הוא הזדמנות טובה להפגין אהבה, הכרה והערכה כלפי מישהי שאוהבים. אחת מהדרכים הנכונות לעשות זאת היא הענקת מתנה שווה, לדוגמה תכשיט זהב – חפץ מרגש ויקר ערך כספי וסנטימנטלי, במיוחד עבור מישהי מיוחדת.

יהלום מתנות יום הולדת