טבעת נישואין עם חריטה

תוֹכֶן הָעִניָנִים

הגיע היום שבו החלטתם למסד את הקשר שלכם. הודעתם לכולם והתחלתם בהכנות לחתונה. אחד הדברים שחשוב לא לזנוח לקראת האירוע הוא בחירת טבעות הנישואין. פה תוכלו למצוא מידע על הדברים שיש לקחת בחשבון כמחפשים את הטבעת הנכונה ומה הייחודיות בקניית טבעת נישואין עם חריטה. 

 

טבעת נישואין לא חייבת להיות מעוצבת בפשטות

רוב האנשים מכירים את טבעות הנישואין המעוצבות באופן פשוט מזהב ללא עיטורים, אשר מאוד נפוצות בעיקר כשבוחרים טבעת נישואין עבור החתן. עם זאת, טבעות נישואין לא צריכות להיות דווקא שגרתיות. מדובר בטבעת המסמלת את הקשר שלכם ולכן חשוב שהייחודיות שלה עבורכם תהיה מודגשת. גם אם אתם ובן הזוג שלכם לא אוהבים עיצוב מוגזם או צעקני, ניתן להוסיף לטבעות הנישואין ייחודיות על ידי הוספת חריטה לפי בקשתכם.

 

מיקום החריטה על טבעת הנישואין

טבעת נישואין עם חריטה יכולה להיראות בצורות שונות. יתכן ולא הקדשתם לכך מחשבה, אך ישנן כמה אפשרויות למיקום החריטה על גבי הטבעת. המיקום עשוי להשפיע מאוד על המראה של הטבעת:

 

חריטה על החלק החיצוני של הטבעת

חריטה מן הצד החיצוני תאפשר לכל מי שיראה את הטבעת על האצבע שלכם להבחין בה. כך תוכלו לשתף עם האנשים שסביבכם את המסר שבחרתם לכתוב על הטבעת וגם לראות את החריטה בעצמכם בכל פעם שתתבוננו בטבעת ולהתרגש ממנה. בנוסף, כאשר יסתכלו על הטבעת מרחוק הכתב יוכל להיראות כמו דוגמה מעניינת שיש לטבעת שלכם וכך להוסיף עניין למראה שלה.

 

חריטה על החלק הפנימי של הטבעת

תוכלו לבחור דווקא ליצור את החריטה על צידה הפנימי של הטבעת, אם ברצונכם לשמור על פרטיות ואינטימיות ולא לאפשר לאנשים אחרים לראות מה כתוב בחריטה. המסר שתבחרו לחרוט על הטבעת יישמר רק לעיניכם או לעיני הקרובים לכם אותם תרצו לשתף וכך תוכלו להרגיש בנוח לכתוב כל מה שתרצו על גביה. זה יוכל להיות הסוד רק של שניכם.

 

מה כדאי לחרוט על הטבעת שלכם

טבעת נישואין עם חריטה מאפשרת לכם להיות יצירתיים במיוחד ולכתוב עליה כל מה שתרצו. מאחר והטבעות יישארו אתכם לתמיד, כדאי לקחת את הזמן ולחשוב אלו מילים יהיו בעלות המשמעות הרבה ביותר בעיניכם. דוגמאות לדברים שתוכלו לחרוט על גבי הטבעות שלכם יכולות להיות ציטוטים משירים אהובים עליכם, פסוק תנ"כי בעל משמעות עבורכם, מילה בודדת בעלת משמעות ייחודית עבור שניכם או אפילו בדיחה אישית משותפת שרק שניכם תבינו.

בנוסף, תצטרכו להחליט האם תרצו לחרוט על הטבעות של שניכם את אותה החריטה, או ליצור חריטה שונה לכל אחד מכם עם הקדשה שכל אחד מעוניין להעניק לשני. לא משנה מה תבחרו, כדאי לבצע את ההחלטה הזו יחדיו בכדי ששניכם תהיו מרוצים מהתוצאה הסופית ותוכלו בעתיד להתבונן בטבעות שלכם ולהיזכר באירוע המאושר שהיה לכם.