עד הנצח ומעבר לו – כך תבחרו טבעת נישואין מיוחדת במינה

טבעת נישואים

תוֹכֶן הָעִניָנִים

אם גם אתם מאסתם בקלאסיקות ובמיינסטרים אבל עדיין רוצים להציע עם טבעת מושלמת הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על טבעות נישואין מיוחדות.

 

טבעות נישואין מיוחדות-

טבעות נישואין מגיעות בכל הסוגים, הצבעים והגזרות, לאישה מיוחדת מגיעה טבעת מיוחדת. אם אתם מכירים את בת זוגתכם ויודעים שהיא רוצה לבלוט מהשאר ולמרוד במוסכמות כדאי לכם לחפש טבעת נישואים לא רגילה.

טבעות נישואין קלאסיות הן לרוב טבעות סוליטר (יהלום מרכזי משובץ על טבעת זהב דקה), הן אל-זמניות, נפוצות וקלאסיות, לרוב מגיעות עם יהלום פשוט בחיתוך עגול ובלי יותר מידי משחקים. לעומתן הטבעות המיוחדות מגיעות בכל סוגי השיבוצים, המתכות וגם האבנים. הנה כמה דברים לא רגילים שיהפכו את טבעת הנישואים שלכם למיוחדת:

טבעת נישואים

  • האבן: טבעות נישואין קלאסיות לרוב משובצות ביהלום לבן רגיל, כמה שיותר טהור וכמה שיותר גדול. אם אתם מחפשים תחליף ייחודי שווה לשקול אבני חן. ספיר, טופז, מוסנייט, אודם- אלו רק מעט דוגמאות לכל הסוגים השונים של האבנים שתוכלו לשבץ. לכל אבן צבע יחודי ואופי משלה ורובן גם מגיעות עם משקל רוחני מעניין.טרנד חדש שהתפרסם בשנים האחרונות הוא טבעות נישואין עם פנינה, לפעמים גם כזאת שהחתן המיועד צלל כדי להשיג לארוסתו. אם יהלומים הם כן הקטע שלכם קחו בחשבון גם יהלומים צבעוניים, יהלום המלח פלפל, יהלומים כחולים ואפילו יהלומים שחורים.
  • השיבוץ: כל אבן ניתן לייחד עוד יותר בעזרת שיבוצים שונים וחיתוכים שונים. הסגנון הקלאסי ביותר הוא חיתוך עגול או חיתוך יהלום בשמו השני, בשיבוץ בית אבן צבתות פשוט. אם אתם מחפשים לייחד את הטבעת חפשו אחר שיבוצים מעניינים כמו לדוגמא שיבוץ מריחה או יציקה, וחיתוכים מעניינים כמו חיתוכי טיפה, טופזים ואפילו ארונות ומלבנים.חיתוך מיוחד יכול לקחת גם את הטבעת הכי פשוטה למקום אחר לגמרי וניתן גם לשחק עם כמה אבנים ושיבוצים כדי ליצור טבעת מרשימה. הסגנונות המפורסמים שבהן קיים שילוב של כמה אבנים הם טבעות הפיה- טבעות עם מספר אבנים או יהלומים צבעוניים בגדלים שונים, טבעות האבנים היצוקות- אבנים רבות בגדלים שונים שנראות כאילו הן צומחות מהמתכת עקב היציקה ועוד.
  • הסיפור:  דרך נוספת לייחד טבעת נישואים היא לייצר טבעת עם ערך מוסף, טבעת בהתאמה אישית שמספרת משהו על הזוגיות או על החיים שלכם. לדוגמא לקחת טבעת ישנה שעברה בירושה ולעשות ממנה טבעת חדשה אצל צורף או אפילו לעצב ביחד איתו טבעת שמבוססת על האישיות של הכלה.

 

לסיכום-

טבעות נישואין הן עולם ענק של אפשרויות, לא חסרות דרכים לייחד ולייצר טבעת יחידה במינה ובאופייה. אם אתם מחפשים טבעת מיוחדת ולא קלאסית נפשו לחפש בעזרת החומרים, השיבוץ והסיפור שמאחורי הטבעת דרך לעשות משהו מיוחד.

טבעת נישואים