ארבעה סוגי טבעות יהלומים להצעת אירוסין

תוֹכֶן הָעִניָנִים

אומרים שחבריה הטובים ביותר של האישה, הם יהלומים.

ואכן, לאורך השנים, ניתן לראות כי יהלומים הפכו להיות פריט נחוץ אצל כל אישה בשידת התכשיטים.

כל אישה הייתה רוצה, לקבל טבעת גדולה, בעלת יהלום גדול במרכזה, אשר אינו מסמל בהכרח את חוזק אהבת בן זוגה, אלא מסמל מחשבה ובעיקר השקעה.

אתם עומדים בפני הצעת נישואין, ומחפשים טבעת מתאימה לבת הזוג שלכם, שתהיה טבעת האירוסין המושלמת? כל מה שאתם רוצים לדעת, נמצא פה.

 

יהלומים, בואו נכיר

ראשית, עליכם לדעת עם איזה סוג חומר יש לכם עסק. יהלום, הינו מינרל קשה, ולמעשה מהווה את המינרל הקשה ביותר בטבע. צורתו הטבעית, הינה בצורת מתומן, או קובייה, כך שאת היהלומים אותם מכניסים לטבעות יש לשייף ולעצב לצורה הרצויה. במקור, יהלומים נוצרו בטבע, אך לאחר התאהבות האדם בחומר זה, החלו לייצר אותם גם באופן מלאכותי, בתחילת המאה העשרים. כיום, יהלומים משמשים לנוי ויופי, בייצור תכשיטים, כן גם משומשים בתעשייה, בשל חוזקו של המינרל.

 

מה ההבדל בין היהלומים השונים

את סוג היהלום, מגדירים ארבעה פרמטרים שונים, אשר מבדילים בין כל יהלום. הפרמטרים, הינם צבע היהלום, משקלו- אשר נקרא גם קראט, מידת בהירות היהלום, וצורת החיתוך שלו. מלבד יצירת סוגי יהלומים שונים, הפרמטרים הללו, משפיעים וקובעים את מחירו של היהלום אותו אתם בוחרים. לדוגמא, ניקח את צבע היהלום. ככל שיהלום יהיה יותר שקוף, כך יבהק יותר, ויהיה יקר יותר. קיים סולם צבעים, כאשר היהלומים הנמצאים בקיצון הצבעוני, נחשבים הנחותים מבין היהלומים השונים.

 

סוגים שונים לאותו החומר

עוד בגזרת היהלומים, ניתן לסווג על פי משקל היהלום. סיווג זה, הינו אחד הנפוצים ביותר, ובוודאות תיפגשו עימו, בעת רכישת טבעת יהלום. את משקל היהלום, נהוג לכנות קראט. כפי שניתן להסיק, ככל שמשקל היהלום גבוהה יותר, או ככל שהקראט גדול יותר, כך מחיר היהלום יהיה גבוה יותר. לרוב, טבעות אירוסין, מאופיינות ביהלום בעל קראט גבוה מאוד, על אף שהיא איננה טבעת הנישואין הרשמית. כמובן, שעליכם להתחשב בסגנון בת הזוג שלכם, וכן, גם במידת ידה, והערכת גודל היהלום אותו תרצה לקבל.

 

מידת בהירות

סיווג שאינו נפוץ בדרך כלל, יהיה סיווג על פי מידת בהירותו של היהלום. פרמטר זה, מתייחס בעיקר לפגמים של היהלום. זאת, מכיוון שיהלום אמיתי, הינו חומר טבעי, ולכן ברובם המוחלט של היהלומים, יהיו פגמים. ככל שכמות הפגמים קטנה יותר, כך יהלום נחשב נדיר ויקר יותר.

 

זה לא בשבילכם

זכרו, עבור מי את קונים את טבעת האירוסין, ועשו את בחירותיכם, בהתאם לסגנון בת הזוג שלכם. אם בת זוגכם, אמרה לכם אי פעם, כי לעולם לא תלבש טבעת, עם יהלום ענקי ומפוצץ, אין שום סיבה שתקנו כזה.

 

תכשיט יוקרתי