הקיץ כבר מגיע לסיומו – 2 שמלות אופנתיות שמתאימות לקיץ ולסתיו

שמלות אופנתיות

תוֹכֶן הָעִניָנִים

כולן כבר יודעות שמכל שמלה שמתאימה לקיץ יכולה בהחלט להתאים גם לתקופת הסתיו, זה תלוי רק בחלק העליון. שמלות קיץ ברובן מגיעות עם כתפיות דקות וכמובן ישנן כאלה שמגיעות עם שרוול קצר. בשני המקרים ניתן להסב את השמלה משמלת קיץ מהממת לשמלת סתיו מהממת יחד עם התוספות הנהדרות שמתאימות לסתיו.

 

שמלות שמתאימות כל עונות השנה

ישנן שמלות שמתאימות כביכול רק לעונת הקיץ בגלל צבעם או בגלל שהן בעלות כתפיות דקיקות. לאחרונה והרבה בזכות הרשתות החברתיות שבהן הרבה מאוד סלבריטאיות מוכרות בעולם, החלו לעלות סרטונים כיצד להפוך את שמלת הקיץ המהממת לשמלת סתיו מהממת גם כן.

ניקח לדוגמא שתי שמלות שבדרך כלל נמצאות בכל ארון של בחורה שאוהבת שמלות – שמלה קיץ שחורה שהיא לא צמודה עם כיסים או בלי כיסים וכמובן שמלת ג'ינס מהממת מבד נעים ונושם –

 

שמלות שחורות שקיימות בכל ארון

אם השמלה השחורה שלך בעלת כפתיות דקיקות/ ספגטי והנך מעוניינת להפוך אותה לשמלת סתיו קבלי את השדרוג הבא – תוכלי לשים חולצה לבנה צמודה מתחת לשמלה, לגרוב גרביון בצבע גוף ולנעול נעלי סניקרס. כמובן שכל תכשיט כמו שרשרת או צמיד, בצבעים של סתיו כמו שחור, צהוב חרדל, ירוק כהה ועוד יכול להוסיף בהחלט למראה של סתיו.

אופציה שנייה – לשים חולצה לבנה או בכל צבע אחר מעל השמלה למראה שהוא טיפה יותר לוז והפעם את יכולה לגרוב גרביון שחור עם חצי מגף למראה מעט גותי ומודרני.

 

שמלות ג'ינס שכולן אוהבות

שמלות ג'ינס שחייבים בארון בכל עונה – צבע הג'ינס, דמוי ג'ינס ובכלל כל ורסיה של ג'ינס לנצח יישאר באופנה. הפיכת שמלת ג'ינס קיצית לשמלת ג'ינס שמתאימה לסתיו היא פעולה כל כך פשוט ויכולה להיות חגיגה של צבעים.

אם שמלת הג'ינס היא בעלת כתפיות דקות או מעט עבות, אפשר לשים חולצה למטה אך הפעם בניגוד לשחור ולבן, כדאי ללכת על כל צבע שבא לך – סגול, ורוד, ירוק , העיקר להישאר בצבעוניות.

מכיוון שהלכנו על צבעוניות אפשר לגרוב גרביון גוף ונעל בכל צבע שתתאים ללוק החדש. האפשרות השנייה היא גם כן ללבוש חולצה גדולה מעל שמלת הג'ינס בכל צבע שתבחרי והפעם אפשר מעט "להשתגע" עם הצבעים ולגרוב גרביון בצבע החולצה שבחרת, לדוגמא – חולצה סגולה גרביון סגול או ירוק, חולצה חרדל, גרביון כחול או סגול.

 

לסיכום

כל שמלה קיצית יכולה להפוך לשמלה שמתאימה גם לסתיו. כפי שכבר מוזכר למעלה, בעזרת חולצה מתחת לשמלה או חולצה רחבה מעל השמלה ועם התוספות הנכונות אפשר להשיג את הלוק המושלם! בנוסף, זכרי שכל שמלה אוהבת עליונית, גם בעליונית תוכלי לבחור איזה צבע שרק בא לך ועם תכשיט נכון וגרביון מתאימים תוכלי ליצור מראה מהמם.

שמלות אופנתיות