העסקת נכה בעסק לתכשיטים – מהם היתרונות בכך

מטבעות

תוֹכֶן הָעִניָנִים

כל עסק מסה לצבור עבור עצמו כמה שיותר רווחים, ויש דרכים רבות לעשות את זה – שיווק, מכירת מוצר ייחודי ואיכותי, עיצוב החנות ועוד. אחת הדרכים היא בחירת העובדים, וזו דרך שמורכבת מהרבה אופציות. ניתן לבחור עובד מסור, עובד שמוכר טוב, עובד חרוץ ועוד. אבל אנחנו מציעים לכם כאן משהו שיהיה משתלם עבורכם מבחינה מוסרית – חברתית וגם מבחינה כלכלית. סקרנים לדעת מה? המשיכו לקרוא!

 

פטור ממס הכנסה – הקלה גם בשביל המעסיק

מס הכנסה הוא גוף שגובה מיסים מכל אזרחי ישראל, אבל מעט מהאזרחים זוכים לפטור מתשלום זה, בשל סיבות כלכליות ואישיות. אחת הסיבות היא נכות, שלא מאפשרת עבודה בכמות רבה או שפוגעת באיכות החיים, ולכן המדינה מקלה על אוכלוסייה זו באמצעות פטור ממס הכנסה לנכים. ההקלה במס הכנסה עוזרת גם למי שמעסיק נכים, למשל בחנות תכשיטים, כיוון שהוא לא צריך להתעסק עם ניכוי המס במשכורת ואין צורך שהוא ייפתח תיק ניכויים.

 

יתרון חברתי – מוסרי

היתרון הבולט ביותר בהעסקת נכה בחנות תכשיטים הוא האמירה החברתית שיש בפעולה זו. כאשר אתם מראים לציבור הרחב, וגם לנכה עצמו, שהוא לא מוגבל ושהוא מסוגל לעשות הרבה מעבר למה שהוא משער ולהרוויח את לחמו בעצמו, אתם הופכים את החברה למתוקננת יותר. זוהי פעולה הכרחית עבור הנכה ועבור החברה כאחד, ולכם בתור בעלי חנות תכשיטים יש את היכולת להשפיע על כך.

 

יתרון שיווקי – עסקי

לא נעים להגיד אבל העסקת אוכלוסייה עם מוגבלויות יוצרת תדמית מעולה לעסק והופכת אותו לעסק נגיש, מתחשב או כל שם אחר שמתאר מעשה הגון. אם אתם רוצים לעשות מעשה טוב ועל הדרך גם לשפר את הרווחים ולהביא לקוחות חדשים, אתם יכולים לבצע פעולה זו. נשמע כמו משהו שמתאים לכם והייתם זקוקים לו? קדימה הירתמו למשימה!

 

שילוב של כלל החלקים בחברה בשוק העבודה – כי כל אחד יכול לתרום

אם תעסיקו נכה בחנות תכשיטים אתם תהפכו את החברה לשוויונית יותר מבחינה כלכלית כי כל אחד ירגיש שיש לו חלק בשוק הכלכלי. זוהי מטרה נעלה, מעבר להטבות של פטור ממס הכנסה שהעובד יקבל.

 

חנות תכשיטים היא מרחב עבודה מתאים לנכים

חנות תכשיטים לא דורשת הרבה עבודה פיזית לכן היא מתאימה לנכים. כמו כן, היא דורשת הרבה יחס אישי ותקשורת בין אישית טובה, וזהו כישרון שיש לאנשים שסובלים ממוגבלות כלשהי – הם למדו לפתח רגישות לעצמם ולאחרים.

 

לסיכום – אז למה כדאי להעסיק נכה בחנות תכשיטים?

לסיכום, העסקת נכה בחנות תכשיטים תשתלם מבחינה עסקית, מבחינה כלכלית, מבחינה חברתית, מבחינה אישית ועוד. כדאי לכם לעשות את הצעד הזה וליהנות ממעשה טוב שמצמיח לכם את העסק, מגביר את השיווק ועושה טוב על הלב למשהו אחר.

מחשבון