המשמעות הקסומה של טבעת אינטרניטי

טבעת יהלומים

תוֹכֶן הָעִניָנִים

נתקלתם בטבעת שקראו לה "אינטרניטי" ושאלתם את עצמיכם למה? טבעות מסוג זה משובצות יהלומים לכל אורכן וניתן למצוא אותן בחנויות תכשיטים

יוקרתיות.

הטבעות יפהפיות וקנו להן קהל רב של מעריצות, כמעט כל אישה חולמת שיקנו לה טבעת כזו.

שמה של הטבעת מגיע מהמילה אינטרניטי באנגלית, שפירושה "נצח".

סקרנים לדעת מה הקשר בין נצח לטבעת? איך השם הזה הגיע אליה? ומה המשמעות של כל זה? הכל בכתבה הבאה.

 

איך הכל התחיל?

הקונספט התחיל בשנת 1960 די במקרה. חברת יהלומים בשם "דה בירס" קנתה 90 אחוז מהיהלומים אשר יוצרו בברית המועצות. הרבה מהיהלומים שהגיעו משם היו קטנים בהרבה מהיהלומים שהיו אז באופנה – האופנה התמקדה ביהלום גדול לטבעת נישואין. החברה לא ויתרה על היהלומים והחליטה לצאת בטרנד חדש – טבעות מלאות ביהלומים קטנים לנשים נשואות. החברה בחרה קהל יעד אחר – נשים נשואות ולא נשים מאורסות, ועיצבה בשבילן טבעת.

 

למה הטבעת מסמלת נצח?

הטבעת משובצת יהלומים לאורך כל הצד החיצוני שלה. הרציפות של היהלומים ממחישה את האינסופיות של הנצח המתבטא בזוגיות ארוכת שנים. איש ואישה שעברו יחד שנים רבות, שיאים וטלטלות, יודעים בתוכם כי האהבה שלהם תישמר לתמיד, שיש בה אש נצחית שלעולם תבער. הטבעת הזו עוצבה במיוחד בשבילם, היא מסמלת את העוצמה של האהבה שלהן ואת אינסופיותה. המתנה היפה ביותר שגבר יכול להעניק לאישה שהוא כל כך אוהב, היא טבעת איטרניטי.

 

הנצחיות שבאהבה

"באנו לכאן מתחת לשמיים, שניים, כמו זוג עיניים" דיוויד ברוזה הביע במשפט זה את מהות הזוגיות. כל זוג חש בליבו שהוא שייך לאהובו וכי הם הגיעו לכאן כדי לעבור את המסע הזה ביחד. האיחוד ביניהם הוא בלתי נפרד, כמו זוג עיניים. לא ניתן לפרום את הקשר ביניהם, הוא נצחי ועוצמתי.

 

סוגי טבעות אינטרניטי

מלבד הטבעת שמשובצת לכל אורכה ביהלומים יש טבעת שנקראת – "חצי אינטרניטי". הכוונה לטבעת שרק חצי ממנה משובץ יהלומים קטנות. טבעת זו עולה הרבה פחות, לכן היא יכולה להוות פתרון מעולה למי שלא רוצה להשקיע סכום גדול בטבעת אינטרניטי. בנוסף, בדרך כלל הטבעת עשויה מזהב לבן ויהלומיה זהים בגודלם. חשוב לוודא שהיהלומים זהים עוד בחנות כיוון שזה משרה מראה אסתטי יותר. כמו כן, ישנם גדולים שונים של יהלומים שניתן לשבץ. היהלומים הקטנים יותר משרים מראה עדין ולכן הם מתאימים לנערות או בחורות. לעומתם, היהלומים הרחבים יותר מתאימים לנשים.

 

לסיום

לטבעת אינטרניטי יש משמעות קסומה הקשורה באהבה הנצחית של זוגות. אמנם המנהג הוא לתת אותה לאישה שנשואה מזה שנים רבות, אך כיום יש נשים צעירות שרוצות טבעת כזו. הרעיון של הנצחיות רלוונטי גם לזוגות צעירים, שליבם מלא תקווה באשר לקשר שלהם וברצונם לקיימו לנצח. מחפשים חנות תכשיטים עם טבעות אינטרניטי משגעות? היכנסו לאתר – https://www.jb-jewelers.com/product/eternity-ring-diamonds/

 

טבעות יהלום