המדריך המלא לשליחת תכשיטים למתנה יקרה מרחוק

צמיד

תוֹכֶן הָעִניָנִים

שליחת מתנות מרחוק מעולם לא הייתה דבר קל יותר כמו בימים אלו.

חברות ועסקים רבים דואגים לכך שתהיה להם חברת משלוחים צמודה ואמינה מספיק כדי שיוכלו לשלוח סחורה עד לביתם של לקוחות שמזמינים דרכם.

כך גם אפשרי ברמה האישית, ניתן לשלוח מתנות באופן עצמאי לקרובים שלכם שנמצאים בחו״ל.

בואו וגלו איך אפשר לשלוח תכשיטים ודברים אחרים למתנות יקרות מרחוק.


המדריך המלא לשליחת תכשיטים למתנה יקרה מרחוק

בימינו אפשר לשלוח מתנות קטנות וגדולות כאחד לכל חלקי הארץ בשני אופנים: בצורה עצמאית דרך הדואר וגם דרך חברת משלוחים. מתנות אפשר לשלוח החל מתכשיטים ועד רכבים. אם אתם רוצים לשלוח או לייבא רכבים כדוגמת יונדאי, תוכלו לעשות זאת בקלות.
אבל זה לא הנושא של המאמר אז בואו נחזור רגע לתכשיטים. ניתן להזמין היום תכשיטים לכל כתובת שרק תרצו דרך אתרי אינטרנט וגם דרך סניפים שונים של כל מיני חנויות שמוכרות תכשיטים.
זמני המשלוח משתנים בהתאם לבחירה שלכם. אם בחרתם בשליח עד הבית לדוגמא עם משלוח אקספרס, איסוף עצמי או משלוח רגיל.

מה ההבדל בין משלוח רגיל למשלוח אקספרס?

כשאנחנו מזמינים תכשיטים או מוצרים אחרים באופן מקוון, במהלך ההזמנה אנחנו יכולים לבחור אם לעשות משלוח אקספרס או רגיל. ההבדל ביניהם הוא מהירות המשלוח.
משלוח אקספרס כשמו כן הוא, הוא המשלוח המהיר ביותר. משלוח אקספרס עולה יותר ממשלוח רגיל, ולכן גם יש התחייבות לתאריך שבו המשלוח יגיע אליכם וזמן אספקת המשלוח יהיה בדרך כלל עד 72 שעות מיום ההזמנה.
היתרון של משלוח אקספרס הוא המהירות שבא הוא מגיע אך החיסרון הוא שהעלות של ההזמנה גבוהה יותר.
משלוח רגיל הוא המשלוח האיטי והחינמי. חבילה שהוזמנה דרך משלוח רגיל תגיע עד 7 ימי עסקים בדרך כלל אם לא כתוב אחרת כשאתם מזמינים מהארץ.

איך אדע שהמשלוח הגיע לנמען?

בין אם אתם שולחים את התכשיטים כמתנה או בין אם המשלוח עבורכם, אתם בוודאי תרצו לעקוב אחר ההזמנה ולראות מתי היא בדיוק מגיעה אליכם.
ניתן לעקוב אחרי ההזמנה מרגע הביצוע שלה ועד לאיסוף או קבלת המשלוח,
דרך האתר שממנו הזמנתם, תוכלו להיכנס לדף שבו שמורה ההזמנה שלכם או לעקוב אחריה דרך המייל שנשלח אליכם לאחר שביצעתם את ההזמנה.

שליחת תכשיטים כמתנה – איך עושים את זה?

היום לכל כך הרבה חברות יש אתרי אינטרנט וחברת משלוחים צמודה שתסייע להן להגיע עד בית הלקוח כאשר אנחנו מזמינים דרכם.
את החבילה אנחנו יכולים לקבל באופן מידי ככל האפשר דרך משלוח אקספרס שמגיע עד 72 שעות ממועד ההזמנה או כדרך משלוח רגיל או איסוף עצמי, שבדרך כלל, זמן קבלת המשלוח של שניהם, הוא אותו דבר. כמו כן, לעקוב אחרי המשלוח בזמן אמת ולדעת בדיוק מתי החבילה תגיע אלינו.

איש שליחויות