אמא יש רק אחת – מה קונים לאמא ליום האם?

מתנה ליום האם

תוֹכֶן הָעִניָנִים

בעוד שבשנים עברו נהגנו לכנות את היום כ-"יום האם", כיום אנחנו קוראים ליום המהודר הזה "יום המשפחה", וזה הזמן המושלם להראות למשפחותיכם כמה הן חשובות לכם. מתלבטים בין גאדג'ט, כלי מטבח, סטים של יין ומתנות אחרות? הנה כמה טיפים שתיקחו אתכם השנה ביום המשפחה. 

כשרוצים להביע אהבה והערכה עמוקה כלפי בני המשפחה, יש לכך כמה דרכים. בעוד שניתן לרכוש מתנות מקסימות שיעשו להם טוב על הנשמה, אפשר גם לערוך איזושהי מסיבת הפתעה מצומצמת, לקחת את המשפחה למסעדה, אולי לאיזו הופעה טובה ועוד. בתוך כך, ישנן גם מתנות שיכולות לעשות אפקט הרבה יותר רחב ועמוק, כמו למשל מתנה ליום האם שעוסקת כולה בפינוק מכף רגל ועד ראש.

 

פינוקי יום האם ומתנות שעוסקות בתפנוקים

אם יש לכם את התקציב לכך, אתם יכולים לשלוח את אימכם ליום שכולו פינוק, כמו למשל יום בספא. אין יותר מפנק מאשר יום ספא, במיוחד אם אתם מצרפים לחבילה גם איזה עיסוי מקצועי. אם התקציב אינו מאפשר לשלוח את אמא ליום ספא, אפשר למצוא פתרונות מקסימים אחרים.

התקציב אינו מאפשר ספא? אין בעיה, יש כרית עיסוי שיודעת לפנק את אמא בשיטת השיאצו. כריות אלו מומלצות במיוחד עבור מתנה ליום האם ולאירועים אחרים, שכן כרית זאת  ניתנת לנשיאה ואפשר לקחת אותה לכל מקום. אגב, הכרית מאוד מומלצת במקרים של כאבי גב, כתפיים ועורף.

מתנה ליום האם

עוד כמה המלצות ורעיונות ליום האם – מה קונים?

קבלו מאיתנו כמה המלצות למתנות יום האם:

  • אקדח עיסוי עם צג דיגיטלי – בהמשך להמלצת כרית העיסוי שנתנו כאן, נמליץ לכם גם על אקדח עיסוי מקצועי. לאקדח יש כמה רמות שונות של עומק-עיסוי, מה שמאפשר להתאים אותו לסוגים שונים של כאבים ומקרים של שרירים תפוסים בכל הגוף.
  • מפל שוקולד פונדו חשמלי – אם עיסוי לא מספיק מפנק, שוקולד יעשה את העבודה! מפל פונדו שוקולד עולה כ-119 ₪, והוא שווה כל שקל. אם אתם מחפשים מתנה ליום המשפחה, זו מתנה שכולם יוכלו להנות ממנה.
  • בקבוק תרמי עם מד טמפרטורה – אמא אוהבת לעשות ספורט? אבא אוהב לרכב על אופניים? כך או כך, בקבוקים אלו הם אחלה אביזר לא רק עבור ספורטאים. אם תרצו, אפשר אפילו לבדוק אופציה של חריטה שמית על בקבוקים אלו.

מתנה ליום האם

טיפים לרכישת מתנות יום האם והמשפחה

בסופו של יום, הכי חשוב להתמקד במסר שאתם מעבירים לבני המשפחה. פחות חשוב מה אתם רוכשים, יותר חשוב הכוונה שלכם. וגם אם זה קיטשי, זו האמת. בין אם תחליטו לרכוש מתנה כזאת או אחרת, ההמלצה הכי טובה היא לצרף כרטיס ברכה עם כמה מילים חמות ולתת חיבוק אוהב.

אף אחד לא יכעס עליכם אם לא תדייקו במתנה, ומקסימום, תמיד אפשר לבדוק אופציית החלפה מול החנות. ואם אינכם בטוחים באיזו מתנה לבחור, כדאי להתייעץ עם החנות בה אתם מתכננים לעשות שופינג. תוכלו לקבל עצה חכמה מיודעי דבר, לבדוק מחירים וכו'.

מתנה ליום האם