אלו שעוני הקיר שנחשבים גם לתכשיטים לבית?

שעון צבעוני

תוֹכֶן הָעִניָנִים

אומרים ששעוני קיר מעוצבים ומרשימים הם מהווים ממש תכשיט על קירות הבית – ומי אנחנו שנתווכח?! אנחנו לגמרי מסכימים עם האמירה הזאת. כמו שיש אלמנטים שיכולם להקפיץ את המראה של הבית והקירות ולשמש ממש כמו עגילים יפים או שרשרת ככה גם שעוני קיר עם עיצוב שמתאים או משלים את הקו העיצובי של החלל שבו הוא נמצא.

בואו ונדבר קצת על שעוני קיר מעוצבים!

 

אילו סגנונות של שעוני קיר מתאימים לבית עם סגנון עיצוב מודרני?

שעוני קיר מעוצבים מבית חברת תמונה Tmuna הם שעוני מתכת מעוצבים בשילוב אלמנטים שונים בצבע זהב. הם משתלבים מעולה עם סגנון עיצוב מודרני ונקי שמתאפיין בקווים נקיים וסימטריים. לדעתנו אפשר למקם את שעוני הקיר בצורה כזו שגם תהווה ממש אלמנט משלים ותקפיץ את המראה של החלל או החדר שבו הוא נמצא.
שעוני קיר הם מזמן לא טרנד הם כבר ממש פריט חובה שאנחנו רואים בכל בית!

 

לאיזה אירוע ולמי אפשר להביא שעון קיר כמתנה?

השאלה הזו נשאלת הרבה, גם בחנויות וגם בצ'אטים באתר. שעוני קיר הם מתנה מהממת לקידום בן או בת הזוג, כמתנה לבוס, לזוג חברים שעברו דירה, לחבר שפתח עסק, למעבר למשרדים חדשים ואפילו כפינוק לעצמכם. מה לא מגיע לכם גם? ברור שכן!
שעוני קיר הם מתנה שכיף לקבל כי היא גם מתנה שמשדרגת את החלל וגם מתנה שמרגישה תמיד אישית לבן אדם שמקבל אותו. שעון קיר יפה שמושך הרבה מחמאות ותגובות יזכיר תמיד לאדם שקיבל אותו את האדם שרכש לו אותו ואין הרגשה יותר כיפית מזאת.

 

איך לבחור את השעון קיר המתאים ביותר?

לשאלה הזו יש 2 פרמטרים שקובעים את התשובה: האם אתם מכירם את החלל שבו הולך להיות ממוקם שעון הקיר או לא.

אם אתם מכירים את החלל אז התשובה היא פשוטה: השעון קיר יבחר לא על פי מה הכי יפה אלא לפי מה הכי יתאים וישתלב בחלל שאליו הוא נועד.

אם אתם רוכשים את השעון כמתנה לחברים ואין לכם מושג איפה הם ימקמו אותו אתם יכולים ללכת על שעון בסגנון נקי וקלאסי – כזה שיתאים עם מגוון רחב של חללים ועיצובים ותזכרו שתמיד ניתן להחליף את השעון למשהו יותר מתאים או להחליף לו מיקום.

 

מי לא אוהב שעונים?

היתרון הכי גדול של שעוני קיר הוא שהם מאפשרים לנו להתנתק קצת מהפלאפונים. גם אם אנחנו מדברים על שעון קיר שממוקם במטבח או כזה שנמצא במשרד – אנחנו יכולים לאפשר לעצמנו להתנתק מהפלאפון ולהיות מרוכזים בהכנת האוכל או בעבודה.

 

לסיכום

שעוני קיר הם מוצר מאוד אהוב בקרב מי שקבל אותם. הם התכשיטים של הבית ועוזרים לנו למלא את הקירות ולהכניס עניין ויופי לחללים שונים בבית.

אפשר לתלות אותו במטבח, בסלון, בחדר השינה, במשרד או לתת אותם כמתנה ליקרים שלנו.

מתנה יפה