איך תהפכו את הגינה שלכם לתכשיט הבית

איך תהפכו את הגינה שלכם לתכשיט הבית

תוֹכֶן הָעִניָנִים

כל אחד יכול להפוך את הגינה הביתית שלו למרחב היפה ביותר שקיים בבית. כדי שזה יקרה, צריך ליישם 4 שלבים חשובים ופשוטים. מדריך זה יציג בפניכם את השלבים הללו באופן מפורט ויסייע בהגשמת החלום. הישארו כאן ותגלו איך תוכלו לבצע את המהפך המבוקש.

 

השלב ה – 1: תתחילו בניקיון יסודי

הגינה שלכם צריכה לקבל טיפול יופי מקיף, כדי שהיא תוכל להפוך בסופו של דבר לתכשיט הנוצץ ביותר בבית. לכן, אתם צריכים להחליף לבגדי הגינון שלכם, ללבוש כפפות ייעודיות ולהתחיל בניקיון יסודי שכולל את ביצוע הפעולות הבאות:

  • עקירת עשבים שוטים
  • גיזום של שיחים פראיים
  • הוצאת צמחים שנבלו
  • שיקום של צמחים קיימים שדורשים טיפוח ודישון

שימו לב, חשוב ליישם את שלב ראשוני זה באופן מיטבי, משום שהוא מהווה בסיס לשלבים הבאים. מי שיבצעו אותו באופן חלקי, עשויים לגלות שהדבר יבוא בעורכיהם בהמשך.

השלב ה – 1 תתחילו בניקיון יסודי 

השלב ה – 2: תרהטו את הגינה

הגעתם לשלב החוויתי ביותר בהליך שיצריך בתור התחלה ביצוע מדידות קפדניות שיאפשרו לבחור ברהיטים המתאימים מכל הבחינות. זה הזמן לפתוח קטלוגים ולבחור את ריהוט הגינה שתמיד חלמתם עליו. מדובר למשל בכיסאות שיזוף, שולחן קפה ונדנדה. לצד זאת, תצטרכו לרכוש גם רשת צל לגינה שתאפשר לכם לשבת באוויר הפתוח בימים החמים ביותר של השנה (ויש לא מעט כאלה).

 

השלב ה – 3: תשתלו צמחיה חדשה

זה הזמן לעצור לרגע ולהתבונן בגינה שלכם שעברה שינוי מהותי. הצטיידו בדף ועט ותכתבו רשימה מסודרת של צמחים שתרצו לשתול באזורים הריקים (כלומר, חלקות האדמה שנותרו מיותמות, לאחר שעקרתם מהן את הצמחים הנבולים). חשוב לציין שתוכלו להשתמש ביצירתיות שלכם בשלב זה, מכיוון שיתאפשר לכם לבחור את הצמחים המתאימים מתוך מגוון רחב של אפשרויות לדוגמא:

  • צמחי תבלין (הקמת גינת ירק)
  • עצי פרי
  • שיחים משתרכים
  • פרחי נוי ועוד

השלב ה – 3 תשתלו צמחיה חדשה

השלב ה – 4: תקפידו על עבודות גינון והשקיה

הגעתם לשלב הרביעי והאחרון אותו תצטרכו ליישם בתדירות גבוהה ולא באופן חד פעמי. שכן, הוא יאפשר לכם ליהנות מהגינה החדשה בכל בוקר מחדש. נדגיש שיש אנשים שמתקשים ליישם את שלב זה, כך שהם מוצאים את עצמם חוזרים לנקודת ההתחלה (כלומר, ליישום השלב הראשוני) תוך זמן קצר. אנחנו כאן כדי לבקש מכם להימנע מתרחיש זה, כדי שתוכלו לקצור את הפירות לאורך שנים ארוכות.

 

השורה התחתונה – צאו לדרך! תתחילו לגנן

אתם יכולים להפוך את הגינה שלכם לתכשיט היפה ביותר של הבית תוך זמן קצר. כעת ברור לכם שתצטרכו ליישם את השלבים שהוצגו לעיל ולהקפיד על עבודות הגינון השונות וההשקיה, כדי שההשקעה תשתלם בסופו של דבר. נאחל בהזדמנות זו שתיישמו את ההליך בהקדם, כדי שתוכלו לשבת על כוס קפה בגינה הביתית שלכם בקרוב.

איך תהפכו את הגינה שלכם לתכשיט הבית