איך תבחר את טבעת האירוסין המושלמת

זוג טבעות יבלום

תוֹכֶן הָעִניָנִים

לקראת הצעת נישואין? סביר להניח שמה שעומד בראש מעייניך כעת הוא בחירת טבעת אירוסין מושלמת לארוסתך, כזאת שתגרום לה לענוד אותה על היד ולא להסיר אותה ב-120

שנה הבאות.

איך עושים זאת נכון בלי לשבור את הראש? אתה מוזמן לקרוא כמה טיפים שיהפכו את טקס בחירת הטבעת המרגשת, לעסק פשוט וקל.

 

סגנון

נסה להיזכר איזה סגנון תכשיטים רגילה כלתך לענוד. רק כדי לכוון אותך, נזכיר לך מספר סגנונות מוכרים: הקלאסי – בדר"כ אלו יהיו תכשיטים עדינים, אציליים ולא מתבלטים במיוחד. הם יתאימו עם כל בגד וישתלבו גם כתכשיט לאירועים וגם ליומיום. אם זה הסגנון האהוב עלי, כדאי לך לבחור טבעת אירוסין עדינה. תכשיטים מודרניים יהיו נוכחים יותר.חשוב אם היא עונדת תכשיטי זהב וכסף או חובבת יותר שיבוץ של אבנים צבעוניות. אם מצאת קו אחיד העובר בין כל תכשיטיה הקיימים, כדאי שתבחר טבעת בקונספט שלה.

 

תקציב

זה ברור לנו שהיית רוצה לתת לה את כל העולם לו רק יכולת, אבל כדאי שתגביל את התקציב שלך מראש. זה יגרום לך לקנות טבעת במחיר הגיוני וגם ימקד אותך בבחירה.

 

מידה

איך תדע מה מידת האצבע שלה? לא מומלץ לנחש, לכל אישה מידת אצבע שונה משל רעותה. לכן כדאי שתבקש מחברה או אחות שישאילו בשבילך אחת מהטבעות הקודמות שלה. עכשיו כשיש לך טבעת, אתה מוזמן למדוד את קוטרה ע"י העתקה של חלקה הפנימי על דף או הטבעתה בפיסת פלסטלינה. כעת הצלחתם לפצח את החידה המסתורית. כל הכבוד! אם המזימה לא עלתה בידכם, לא נורא! בחרו בטבעת הגדולה יותר מבין הטבעות שהוצעו לכם, מקסימום היא תוכל לבקש הקטנה. להגדיל, זה כבר סיפור מסובך יותר.

אתה חושב שמגיע לה. הכלה שלך עדינה, זוהרת ויקרה. יהלום כבר אמרנו? אתה מתרגש רק מלחשוב איך אתה מגיש לה קופסה עטופה והיא מגלה בתוכה טבעת יהלום אגדית. כדי להפוך את הדמיון הזה למציאות כדאי לך לשאול את עצמך שאלה חשובה:

 

איזה יהלום יהלום את הטבעת שלה?

טבעות אירוסין מרשימות ויוקרתיות מכילות יהלום, יש מס' פרמטרים בבדיקת רמת איכות של יהלום, אבל לפני שאתה מתחיל לבחון אותם, וודא שיש לטבעת תעודה גמולוגית המפרטת את תכונותיו של היהלום.

עכשיו זה הזמן שלך ליטול זכוכית מגדלת של יהלומנים (זה יפה גם בשביל הפוזה…) ולבחון את היהלום מקרוב.

 

נסה לענות על השאלות הבאות:

  1. מה רמת החיתוך של היהלום? תוכל לראות זאת לפי רמת הברק שלו, ככל שהוא נוצץ יותר, כך איכות החיתוך שלו גבוהה יותר.
  2. מה צבע היהלום? יהלום ללא צבע נחשב איכותי יותר מיהלום בעל צבע מכיוון שהוא מאפשר חדירה מיטבית של קרני אור.
  3. מה משקל היהלום? את זה אתה בטח יודע, ככל שהיהלום שוקל יותר קראט כך הוא הערך שלו גבוה יותר.

לוח טבעות