איך משבצים יהלומים בעגילים?

עגילי יהלומים

תוֹכֶן הָעִניָנִים

לפני כמה ימים גילינו שעגילי היהלום שלנו איבדו את החן שלהם. שכן, היהלום המרכזי ששובץ בהן פשוט נפל ונעלם. המקרה החריג והעצוב הזה גרם לנו לצאת ולבדוק איך משבצים יהלומים בעגילים ואיך נוכל לדעת להבא שאנחנו בוחרים בעגילים איכותיים עם שיבוץ חזק ועמיד. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שאתם זקוקים לו בנושא זה.

 

תכירו את סוגי השיבוצים השונים

ביררנו את הנושא באופן מעמיק וגילינו שיש כל מיני סוגים של שיבוצי יהלומים בעגילים, הנה כמה מהשיטות הנפוצות ביותר:

  • שיבוץ בבית אבן
  • שיבוץ שיניים
  • שיבוץ מסילה
  • שיבוץ בשר
  • שיבוץ פאווה

לאחר שגילינו את הדרכים הללו, ביקשנו לדעת מה עומד מאחורי כמה מהדרכים הנפוצות ביותר.

עגילי יהלומים

איך משבצים יהלומים בעגילים תוך שיבוץ בבית אבן?

אם אתם מתכננים לקנות בקרוב עגילי יהלומים, עליכם לדעת כי שיבוץ מסוג זה נחשב לבטיחותי ביותר. זו הסיבה שבחרנו להציג אותו. שכן, בשיטה זו, היהלום בעצם יושב בתוך כוס של מתכת יקרה. המתכת אוחזת בו בחוזקה והסיכוי שהיהלום ייפול ממנה הוא נמוך מאוד. ראוי לציין כי יש מי שרואים את המגבלה בשיטה זו. שכן, כמות האור שחודרת אל היהלום היא מועטה וזה מפחית מהמראה שלו. מי שבוחר בשיטה זו רוצה לשים דגש על איכות.

 

איך משבצים יהלומים בעגילים תוך שיבוץ שיניים?

מי מכם שיבחרו בעגילי יהלום שמוחזקים על ידי שיניים (במרביתה מקרים מדובר ב – 4 שיניים ועד 8 שיניים), יוכלו ליהנות מיתרון משמעותי. מדובר בעצם בתשתית המתכתית שמחזיקה את היהלום. במקרה זה התשתית הו היא מינימלית. כך שבעצם, האבן חשופה יותר לאור והיא בולטת יותר ומנצנצת במלוא הדרה. יש מי שאומרים ששיטת שיבוץ זו היא הטובה ביותר.

עגילי יהלומים

בחירה בחומרים איכותיים

חשוב מאוד לשים לב שאתם בוחרים בחומרי גלם איכותיים. שכן, בחירה שכזו תאפשר לכם להיות בטוחים כי העגילים והיהלומים שלכם נמצאים בידיים טובות. היינו צריכים לערוך בירור מעמיק בנושא כדי להבין איך אפשר לבחור בחומרי גלם איכותיים וגילינו את השיטה. קראו את הפסקה הבאה ותגלו הכול אודותיה.

 

איך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם בחומרי גלם איכותיים?

אם אתם רוצים להיות בטוחים כי רכשתם נכון, עליכם לערוך בירור מעמיק בכל הנוגע לאיש המקצוע שמבצע את העבודה. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת אודות הצורף או בעל החנות. כך תוכלו להיות בטוחים כי מדובר במישהו שמספק לכם עגילים באיכות גבוהה. ניתן לקרוא את חוות דעת אלו בלשונית הביקורות של גוגל, בקבוצות פייסבוק או באמצעות שיחות עם מכרים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך משבצים יהלומים בעגילים. בשלב זה אתם יודעים את כל המידע החיוני בנושא, כך שעליכם רק ליישם ולרכוש את העגילים האיכותיים ביותר.

עגילי יהלומים