איך לשמור על הגריל שלכם לאורך זמן

כיסוי לגריל

תוֹכֶן הָעִניָנִים

אם אתם חובבי בשר אמיתיים, בטח יש לכם גריל שאתם אוהבים להפעיל בחגים, אירועים מיוחדים או סתם סופי שבוע עם המשפחה. בין אם אתם נמצאים בתחום הגרילים כבר שנים או שרק רכשתם את הגריל הראשון שלכם, אתם בטח יודעים כמה חשוב לשמור על הגריל שלכם במצב טוב כדי להבטיח שהוא יחזיק מעמד ויתפקד כראוי. כדי לעזור לכם בכך, ריכזנו עבורכם כמה צעדים שכדאי לכם לבצע בכדי לשמור על הגריל שלכם.

 

ניקיון קבוע של הגריל שלכם

הצעד החשוב ביותר בשמירה על הגריל שלכם לאורך זמן הוא לנקות אותו ביסודיות לאחר כל שימוש. חלקיקי מזון ושומן מהבשר שאתם צולים עלולים להצטבר על רשתות הגריל. כדי להימנע מכך, השתמשו במברשת מיוחדת כדי לשפשף את הרשת אחרי כל שימוש. עברו עם מטלית לאחר מכן כדי לוודא שלא נשאר שום שומן.

 

השתמשו בכיסוי גריל

אתם בטח לא משתמשים כל יום בגריל, לכן כשהוא אינו בשימוש- חשוב לכסות אותו כדי להגן עליו מפני פגעי מזג אוויר, חיות תועות וכדומה. כיסוי לגריל ישמור על הגריל שלכם במצב טוב, יגן עליו מפני הגשם וימנע מחלודה להתפתח. זה גם ימנע מחרקים להיכנס אל הגריל שלכם, ככה שתוכלו למנוע הפתעות.

 

בדקו את המבערים ומערכת ההצתה

לפני שאתם מתחילים לצלות על הגריל שלכם חשוב לבדוק את המבערים ומערכת ההצתה של הגריל כדי לוודא שכל המערכות פועלות כראוי. אם המבערים סתומים או פגומים ייתכן שהם לא יספקו להבה אחידה, מה שעלול לגרום לבישול לא אחיד. כמו כן, יש לבדוק את מערכת ההצתה כדי לוודא שהיא פועלת כרגיל. אם אתם מוצאים בעיה כלשהו באחת המערכות פעלו למען תיקון מיידי שלה. אם תמשיכו להשתמש בגריל כשאחד החלקים שלו לא פועל כמו שצריך עד הסוף- דבר זה עלול לפגוע בגריל כולו.

 

אחסנו את הגריל שלכם כראוי

לרוב אנחנו לא משתמשים בגריל בחורף בגלל מזג האוויר. לכן כשהגריל לא נמצא בשימוש לתקופה ארוכה חשוב לאחסן אותו כמו שצריך. אם יש לכם גריל גז, הקפידו לכבות את הגז ולנתק את המיכל. אם יש לכם גריל פחמים- הסירו את כל האפר שנותר ואחסנו את הגריל במקום יבש. לפני האחסון מומלץ לפרק את החלקים, לנקות אותם בצורה יסודית ולעטוף אותם בניילון או בבד לצורך האחסון. הניחו את הגריל והחלקים השונים שלו במקום בטוח, שאין בו לחות. כך תוכלו לשמור עליו במצב תקין לקראת השימוש הבא שלו.

 

לסיכום

על ידי ביצוע כל הצעדים שפירטנו תוכלו לשמור על הגריל שלכם במצב טוב, מה שגם יחסוך לכם כסף כי לא תצטרכו לרכוש גריל חדש לזמן ארוך וגם יאפשר לבישול שלכם להיות אחיד, תקין וללא בעיות.

כיסוי לגריל