איך לבחור צמיד עם משמעות לבן או בת הזוג שלכם

צמיד

תוֹכֶן הָעִניָנִים

אנשים רבים נלחצים כאשר מגיע רגע בו הם רוצים לקנות מתנה לבן או בת הזוג שלהם. איזו מתנה לקנות? מה ישמח אותם? מה עוד לא קניתי? כמה כסף להשקיע? איך המתנה תראה אישית? כל השאלות האלו, יכולות להיפתר בקלות בעזרת מתנה פשוטה אך יפה ומלאת משמעות – צמיד. אז איך תבחרו צמיד עם משמעות לבן או בת הזוג שלכם? בואו נראה.

 

המתנה המושלמת לזוג

תכשיטים הם מזמן כבר לא רק לנשים וגברים רבים עונדים שרשרת, טבעת וגם צמיד. לכן, מי שמחפש מתנה משמעותית שגם תשמח את בן או בת הזוג וגם תהיה מלאת משמעות, יוכל למצוא את כל החבילה בצמיד. אפשר לחשוב בטעות שצמיד הוא רק צמיד ואין בו שום משמעות מעבר לכך שהוא תכשיט, אך היום תבינו למה זו טעות ואיך אפשר להפוך גם צמיד פשוט למתנה בעלת משמעות רבה.

 

צמידים תואמים

הסוג הראשון של צמידים בעלי משמעות עליו נדבר, הוא צמידים תואמים. תוכלו למצוא בחנויות השונות צמידי חברות המתאימים גם לנשים וגם לגברים ולקנות צמידים תואמים לשניכם כך שבכל מקום אליו תלכו יהיה לכם סוג של סימן שאתם שייכים זה לזו.

 

צמידים משלימים

הסוג השני הוא צמיד משלימים. כמו הסוג הראשון, גם פה תוכלו לקנות שני צמידים לשני בני הזוג (וככה על הדרך גם לפנק את עצמכם). בניגוד לצמידים התואמים שבדרך כלל יראו אותו דבר, בצמידים המשלימים יהיו למשל תליונים שונים שיחד יתחברו וישלימו את הצורה. הדוגמא המוכרת ביותר והקיטשית ביותר, אך גם המרגשת ביותר, היא כמובן חצי לב בכל תליון שמתחבר יחד ללב אחד שלם.

 

צמידים עם חריטה אישית

הסוג השלישי של הצמידים שיכולים להיות בעלי משמעות רבה – צמידים עם חריטה אישית. תוכלו לחרוט על הצמיד כל מה שתרצו, תאריך יום נישואים, היום בו נפגשת, יום ההולדת, את שמותיכם, את ראשי התיבות שלכם, את הנ.צ של המקום בו נפגשתם או כל משפט או מספר אחר שיש לו ערך סנטימנטלי עבורכם. הצמיד שיהיה תמיד על היד שלכם, יוכל להזכיר לכם בכל רגע זמן, מקום או את האדם החשוב והמרגש ביותר עבורכם.

 

צמידים עם חריטה

הסוג הרביעי והאחרון הוא צמידים עם חריטה שלא אתם בחרתם וכך הם מעוצבים במקור. תוכלו למצוא משפטים שונים שיוכלו להתאים מאוד למה שאתם רוצים לבטא ולהגיד לבן או בת הזוג שלכם מבלי לשבור את הראש מה הכי מתאים לחרוט על הצמיד.

 

מתנה שתלך איתם לכל מקום

צמידים הם מתנה מעולה גם לגבר וגם לאישה. הם מגיעים בעיצובים שונים והמחירים נוחים לכל כיס. אך הדבר החשוב ביותר הוא שהם יכולים להיות בעלי משמעות רבה אם בחורים אותם נכון.

צמיד